1

Onderwerp: nu mag mijn kleine trots ook wel online

een ministapeltaartje van hipperdepip taartdesign..zo superleuk om te maken :Y dit was ff een klein proefje voor het grote project welke Tirza en ik vandaag hebben gedaan

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/379131_199217246829845_100002247126343_447869_161805768_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/386506_199217260163177_100002247126343_447870_358055778_n.jpg

owja, het foto idee met de telefoon erbij heb ik gewoon schaamteloos gejat van Chantelle natuurlijk :o  :D  O-)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Re: nu mag mijn kleine trots ook wel online

Super mooi! Waar mee heb je die ge'aakt?
Welke bakvormen?

3

:thumb: wat is ie cute!!

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

4

Prachtig!  :Y

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

5

Whahaahah geweldige reclamead :)

Be in love with what you have

6

MOOOOOIIII
Willy

7

Ik vergeet te zeggen....geweldige taartje met zoveel details.Klein maar toch strak :Y

Be in love with what you have

8

Wat een schatje!!!! Heel erg knap zoveel op zo'n klein taartje  :thumb:

9

hij blijft geweldig brenda!!

10

Ik vind het echt een schatje, hij overtreft voor mijn de grote.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

11

de grote was ook wel iets lastiger om te maken hoor, daar heb je veel meer last van de zwaartekracht....

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Heel gaaf!  :thumb:  :Y

Een super mooi plaatje! Leuk ook om te zien dat 'ie zo klein is d.m.v. die iphone ernaast.

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

13

geestig met al die lipjes

Een dotje!
Knap hoor met het kleine bakblikje.... heb je het aan elkaar laten zitten of los gesneden (als je begrijpt wat ik bedoel?)

Misschien is dat wel het geheim wat je niet prijs wilt geven

15

Prachtig!

Groetjes, Renata

16

aaaahhhhhhh, wat een schatje, helemaal fantastisch!!!!
Ik krijg zo'n zin om dit ook eens te proberen, maarja, is dit wel te evenaren (voor mij??) Ben bang van niet. :s

17 Laatst bewerkt door kwebbeltje (06-12-2011 22:17)

ik heb geen geheimen  :lol:  ik heb ze eerst aan elkaar laten zitten en met stroken bekleed zoals de uitleg van hipperdepip taart... de keer daarna toch maar los en dan gewoon bekleed, dat vind ik toch veel makkelijker en prettiger ;)

Heel mooi!!!

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

19

kwebbeltje schreef:

ik heb geen geheimen  :lol:  ik heb ze eerst aan elkaar laten zitten en met stroken gedaan. daarna los en dan gewoon bekleed, dat vind ik toch veel makkelijker en prettiger ;)

Ik bedoelde eigenlijk dat ik hier misschien wel een workshop voor nodig heb. Ik vind het heel lief dat je het zo uitlegt :thumb: Een ritje naar Zoetermeer is voor mij best een eindje, maar niet onoverkomelijk natuurlijk en ik weet niet eens of je nog workshops geeft. Maar ik hou er ook van om dingen zelf te proberen voordat ik een workshop ga volgen. Dus heel erg bedankt voor je tips.
Volgende maand ga ik het zeker eens proberen, vind ik wel een uitdaging :Y

Groetjes Angelina

20

Mooi!!!!!!!!

21

ja met stroken bedoel ik dan bekleden zoals de uitleg op de site van hipperdepiptaart he ;)

kwebbeltje schreef:

ik heb geen geheimen  :lol:  ik heb ze eerst aan elkaar laten zitten en met stroken gedaan. daarna los en dan gewoon bekleed, dat vind ik toch veel makkelijker en prettiger ;)

Dank je wel. Helemaal duidelijk!

23

kwebbeltje schreef:

ja met stroken bedoel ik dan bekleden zoals de uitleg op de site van hipperdepiptaart he ;)

Ok dan ga ik die ook nog even checken,dank je!!!

24

wat een grappig taartje, superleuk gedaan

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

25

Echt mooi