1

Onderwerp: Hallo allemaal

Even voorstellen maar. Ik ben Conny en sinds zeer korte tijd geïnteresseerd in taarten maken. Voorheen dus eigenlijk totaal niet maar mijn (stoere) zoon van 17 kreeg plotseling in zijn bol dat het hem wel heel leuk leek om te doen. Dan ga je dus verder kijken en zoeken hoe dat moet en dan gaat er een wereld voor je open. Omdat ik het leuk vind dat hij hier mee bezig is ben ik begonnen met wat spulletjes aan te schaffen maar dat is best erg prijzig. Dus met de gedachte dat het zonde zou zijn mocht hij ooit de hobby zat worden ben ik zelf ook maar begonnen. En nooit verwacht maar ik vind het heel leuk om te doen. Pas twee taartjes gemaakt maar ik denk dat er nog vele zullen volgen. Voorlopig ga ik hier lekker meelezen, veel leren en ideeën opdoen.

Groetjes,
Conny

2

Re: Hallo allemaal

Welkom conny,

ja hoor, wat die kids ons allemaal aandoen  :lol:  :lol:
ik ben ook door mijn zoontje (toen nog net een jaar) begonnen. ik wilde graag een leuke taart voor hem maken. nu is hij bijna 5 en helpt altijd met taarten bakken. hij zit vaak naast me als ik aan het decoreren ben, met zijn eigen stukje fondant mijn uitsteker te gebruiken. ik hoor steeds ( kijk mama ik heb een taart voor je gemaakt). superrrr

suc6 en niet vergeten deel je creaties altijd met ons.

gr's
Hiba

Hallo Conny, wat leuk dat je zoon en jij samen plezier hebben met deze hobby. In ieder geval welkom op dit gezellige forum en nog heel veel bakplezier samen.

4

Hallo Conny,

Zo is het bij mij ook begon...eerst eens proberen "ach het lijkt me wel leuk als ik zelf eens een taart maak"....en dan is dat zo leuk om te doen, en vervolgens ben ik op dit forum terecht gekomen en toen was ik verslaafd.....

Welkom, en veel bakplezier

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

5

Dank jullie wel voor het hartelijke welkom! Ik ben bang dat ook ik hier wel verslaafd aan kan raken. Wat betreft het showen van mijn creaties laat ik dan de eerste twee ook maar gaan plaatsen. Hoop dat het gaat lukken, het is al een poosje geleden dat ik een foto op een forum heb gepost.