Onderwerp: [feedback] Opdracht Chique, goud/creme kroontje en 19
en of dit dan over 2 dagen klaar kan zijn ! Spoedje dus.
Foto is helaas niet echt mooi, maar moest hem sávonds maken met kunstlicht

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [feedback] Opdracht Chique, goud/creme kroontje en 19
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en of dit dan over 2 dagen klaar kan zijn ! Spoedje dus.
Foto is helaas niet echt mooi, maar moest hem sávonds maken met kunstlicht

Hoi,
Mooi gemaakt, als je adobe photoshop lightroom gebruikt, kun je de foto bewerken en het licht wat beter maken.
Mooie taart hoor!!!
Wow sjieke taart,en nog maar 55 berichten geplaatst,ben je ook nog maar zo kort aan het bakken? Ik kijk n.l. altijd naar het aantal berichten dat iemand heeft.
Als iemand 3000 berichten heeft maken ze meestal mooiere taarten dan iemand met 30 berichten. Omdat ze al langer bezig zijn meestal.
Mooi hoor, hoe heb je je kapsels zo hoog gekregen?
nou nou, is dat 2 dagen werk???
ik zou niet weten wat je met een week kan maken.

Wow sjieke taart,en nog maar 55 berichten geplaatst,ben je ook nog maar zo kort aan het bakken? Ik kijk n.l. altijd naar het aantal berichten dat iemand heeft.
Als iemand 3000 berichten heeft maken ze meestal mooiere taarten dan iemand met 30 berichten. Omdat ze al langer bezig zijn meestal.
Ben nu een jaar bezig, maar nog niet zo lang lid van dit forum.
Mooi hoor, hoe heb je je kapsels zo hoog gekregen?
Ik heb de PME pannen van 10 cm hoog gebruikt, vind die ideaal voor bruidstaarten.
Tiny1234nl schreef:Wow sjieke taart,en nog maar 55 berichten geplaatst,ben je ook nog maar zo kort aan het bakken? Ik kijk n.l. altijd naar het aantal berichten dat iemand heeft.
Als iemand 3000 berichten heeft maken ze meestal mooiere taarten dan iemand met 30 berichten. Omdat ze al langer bezig zijn meestal.Ben nu een jaar bezig, maar nog niet zo lang lid van dit forum.
Ik ben bijna een jaar bezig en ik zou willen dat ik zulke mooie taarten kon maken! Echt mooi hoor en dat binnen 2 dagen!
Heb je ook cursussen gevolgd? Ik ben van plan dat volgend jaar te gaan doen
.

Nee heb nog nooit een cursus gevolgd, wil het wel graag gaan doen maar de prijs he...
Chique hoor!
Maar dit is een stapel, dus deze mag naar de andere parade. Ik meld je even...
deze mooie stapel ga ik verhuizen naar de rubriek: bruids-en stapeltaarten...daar komt hij beter tot zijn recht.
oke dank je, even niet goed opgelet. Sorry
Mooie taart!!! Ik heb nog wat te leren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [feedback] Opdracht Chique, goud/creme kroontje en 19