Re: Sweet Table Contest:"Uit grootmoeders tijd"
Mooie foto's heb je gemaakt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sweet Table Contest:"Uit grootmoeders tijd"
Mooie foto's heb je gemaakt.
na al die welverdiende mooie woorden weet ik niet zo goed meer wat ik moet zeggen haha dussuh

Wow geweldig zeg!!!! ik sla em meteen op!!
wat een origineel idee! en goed uitgevoerd
ziet er sweet uit! 
Ziet er prachtig en heerlijk uit! Super!
Wow! Dat hebben je zus en jij goed gedaan!!
Is echt álles zelfgemaakt?? 
Geweldig!!!
WOW kwijlkwijl en wat een mooie spulletjes ook
! dat taartplateau....hebbuh!

Wat is die onwijs gaaf zeg!!!
Erg lekker en vol inspiratie 
Wat ontzettend leuk!
Dat Droste blikje en petroleumstelletje helemaal leuk. Iedere keer als ik in een kringloopwinkel kom sta ik weer verliefd naar die dingen te staren. Ooit heb ik er ook 1 in mijn bezit 
Dit is ZO GAAF!! Helemaal goed gestyld en met o-zo lekkere dingen. Respect!
Mijn kaken zitten net weer op elkaar.....wat een geweldig leuke tafel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben helemaal verliefd op die oude spulletjes en dan ook nog eens van die supergerechten!!!!
Echt: ik weet niet hoe ik het moet uitdrukken, maar ik vind het echt supermooi om te zien!!!
Heel erg mooi! Wat een werk zal dat geweest zijn. Ik vind het thema ook erg leuk. Succes.
Wow! Dat hebben je zus en jij goed gedaan!!
Is echt álles zelfgemaakt??
We hebben heel veel zelf gemaakt, maar niet alles hoor. De speculaasjes, stroopwafels, de ouderwetse pepernoten en de snoepjes natuurlijk, hebben we gekocht 
Oh wat super mooi gemaakt! 
Geweldig!! En wat een origineel thema!!
WAUW!!!
Echt prachtig gestyled, ik waan mij helemaal bij grootmoeder! 
Zo mooi geëtaleerd (schrijf je dat zo??
) en prachtige foto's.
Jee, dat is ook een superleuk idee zeg! Leuk dat jullie allebei zo crea zijn!
ooooooohhhh lekkkerrrr ik had wel willen helpen opruimen
hahaha
Bedankt iedereen
WOW kwijlkwijl en wat een mooie spulletjes ook
! dat taartplateau....hebbuh!
![]()
Bedoel je het plateau waar de griesmeelpudding op staat Carien?? Die is onzettend leuk he, heb ik laatst op de kop weten te tikken 
Super, het geheel is een plaatje. Gezellig en knus, waren Ot en Sien er ook?
GE-WEL-DIG!!!
Prachtige foto's ook! Kunnen zo in de Seasons, o.i.d.!
Heel wat anders dan die geweldige fondanttaarten van je, maar net zo super. Het water loopt me in de mond bij het zien van al dat lekkers 
Voor mij heb je al gewonnen !
Echt heel erg mooi gedaan 
geweldig! het leuke van deze sweet table is dat je er stiekem wat van kunt snoepen zonder dat iemand het zal merken

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Sweet Table Contest:"Uit grootmoeders tijd"