Onderwerp: ijsjes
cakepops ijsjes echte ijshoorntjes gebruikt en zo een cakepop gemaakt en die erop gedrukt een beetje, toen in de candymelts gedoopt en boven op licht echte belgische melk chocola op met een M&M en dicodip

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
cakepops ijsjes echte ijshoorntjes gebruikt en zo een cakepop gemaakt en die erop gedrukt een beetje, toen in de candymelts gedoopt en boven op licht echte belgische melk chocola op met een M&M en dicodip

Ziet er lekker uit!!
Heele erg leuk gedaan. Ben net aan de cambridge maar als ik ernaar kijk krijg ik honger. 
super leuk!!
wat leuk!
Wat onwijs leuk!! Ik heb al wel eens gekeken, maar kon ze niet vinden. Waar heb jij die ijshoorntjes vandaan?
je kan ze waar ze ijs verkopen misschien ook wel kopen..
ik had een doosje gekocht bij de makro maar daar zaten er precies zoveel in wat ik nodig had maar toen ware er 2 kappot en toen was ik gouw naar de winkel gegaan en heb ze waar ze ijs doen verkopen ook kunnen kopen en of AH ofzo ze heeft durf ik niet te zeggen..
Ik heb de hoorntjes gezien bij de de jumbo.
Ik vind je ijsjes erg leuk. Ze staan ook nog altijd op mijn lijstje om te maken. Kinderen denken toch dat dit echte ijsjes zijn toch? Ze zien er echt zo leuk uit 
oke!
haha ja ze lijken idd echt of de kinderen ze net echt vonden weet ik niet ik heb ze als bestelling gemaakt maar niet echt er wat over gehoord maar ja dat maak ook niet zo heel veel uit het was voor mijn buurvrouw maar die weet dat ik altijd lekkere dingen maak dus het zal vast wel goed zijn geweest
echt moeilijk zijn ze niet te maken ik had ook gelezen voor als je ze voor de zekerheid toch wat vaster wilt hebben kon je via de onderkant een lollystokje erin steken ik heb het niet gedaan..
als je ze een keer gaat maken zou ik ze wel graag hier willen zien 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren