1

Onderwerp: 40 jaar..... ik heb geen inspiratie....

22 dec. wordt mijn man 40 jaar en ik wil natuurlijk een taart voor hem maken. Hobbies heeft hij niet echt en ik heb dus geen inspiratie.... Iemand een ideetje???

alvast bedankt!

2

Re: 40 jaar..... ik heb geen inspiratie....

marijkehaster schreef:

22 dec. wordt mijn man 40 jaar en ik wil natuurlijk een taart voor hem maken. Hobbies heeft hij niet echt en ik heb dus geen inspiratie.... Iemand een ideetje???

alvast bedankt!

Een lekkere kleurige 'Hoe overleef ik mijn 40e verjaardag' Het is eigenlijk een meisjesthema maar ach dan ga je toch gewoon lekker overdrijven en maak je er een mierzoete taart van  :D

- grote strik boven op, of het hele geheel als een groot kadootje
- ijspegel thema
- bolletjes en strepen
- pinguïn
- effen met alleen heel groot zijn naam en/of leeftijd
- iets uit de jaren '70 of '80

4

Een stoeltje!!!

Dat is wel lastig ook omdat hij niet echt hobby's heeft.

Misschien een tv met zijn favoriete programma, of alvast een abraham taart met oeps sorry het is 40 jaar. Of zijn favoriete eten, drinken etc.

Ik hoop dat je misschien hiervan inspiratie krijgt.
Succes!

Groetjes Joyce

De nieuwe workshops staan online. Kijk op www.detaartenzaak.nl
Ambachtelijk en handgemaakt. De taartenzaak.

6

Nathalie H. schreef:

Een stoeltje!!!

Een stoeltje??? Die begrijp ik niet.....

Bedankt voor jullie ideeen! Het gaat denk ik een kadootje worden met de bovenkant open gewerkt en daar een kaarsje uit met 40. Kadootje versieren met sterretjes oid

Aan zijn favourite eten heb ik ook gedacht (pizza) maar misschien dat ik die op cupcakes maak!

ah dat is wel leuk een grote taart maar dan als pizza. Heb ik de cakeboss ook wel eens zien doen. Nou succes.

Groetjes Joyce

De nieuwe workshops staan online. Kijk op www.detaartenzaak.nl
Ambachtelijk en handgemaakt. De taartenzaak.

8

@ Marijke: Dat is grappig, kennen jullie dat niet? Als je veertig wordt, is het stoeltje een symbool hiervoor. Bij 50 zet je een abraham bij 40 een stoel. Een stoel is namelijk een omgekeerde 4.....

Misschien niet in heel Nederland een gebruik?  :)