1

Onderwerp: Ook ik mocht hem dan eindelijk eens uittesten ...

... en geef hem niet meer af  :nooo
Ik ben er héél tevreden mee en blij met het resultaat. Meteen goed!

Heb vanille pops gemaakt met mix van Zeelandia. Zoals eerder al gemeld om sneller te kunnen werken ook met een spuitzak. (staat ook in boekje vermeld trouwens)
Ben eerst begonnen met 3min, dan omgedraaid, en nog 1 min.
Ze hadden een mooi bruin korstje. Volgende rondes heb ik 2,5min en 1min gedaan. Perfect bij mij :)
Rondjes gevuld tot paar mm onder de rand, en geen last van 'planeet-ringen'.
De roze zijn babycakes melts, de andere is gewoon met callebout melts. Had eerst nog eens een poging gedaan om de gekleurde melts te gebruiken maar krijg dat nooit goed, dus is in de vuilbak beland.
Ik zweer bij babycakes melts  :Y  :Y  :Y

Hopelijk mag ik er volgende keer op aanvraag doen :)
Graag jullie reacties

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/378947_2860185343270_1218767799_33367421_1387666283_n.jpg
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/378585_2860292345945_1218767799_33367454_1099270269_n.jpg
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/392191_2860292905959_1218767799_33367455_1600361413_n.jpg
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/381396_2860186223292_1218767799_33367423_1922608593_n.jpg
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/382629_2860186983311_1218767799_33367425_320854829_n.jpg
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/379406_2860187823332_1218767799_33367427_327068577_n.jpg

2

Re: Ook ik mocht hem dan eindelijk eens uittesten ...

Ziet er kei leuk uit ik zit te wachten op de mijne  :Y  :Y  :Y

Lieve groetjes van Nicole

3

Leuk!!
Ik heb het apparaat van de goede Sint gekregen en ga hem morgen uitproberen. Gewoon met AH cake mix. Ben benieuwd. :Y

Groetjes van Marjon

4

Supermooi resultaat zeg!! Ik wil ook zo'n apparaat... :P

Gaaf hoor! Heb m zelf ook... Gister getest met het recept uit het boekje! Ging ook prima.. Had ze alleen eerder moeten omdraaie !

Foto's volgen! :D
Maar deze zien er echt super uit!! Jammie krijg gelijk zin om er meer te maken en oefenen!

6

Ziet er super uit, mag ik vragen waar je deze gekocht heb en wat hij kost?,
Ik wil er ook graag een aanschaffen..

Groetjes
Ingird

A chocolate in the mouth is worth two on the plate

7

Ingridje71 schreef:

Groetjes
Ingird

Online gekocht bij taartwinkeltje.nl voor 30euro.  :)

Ik wil 'm ook!!!
Moet nog even geduld hebben ben ik bang... :s

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

Ingridje71 schreef:

Groetjes
Ingird

Verschillende taartshops verkopen 'm en Cook & Co heeft 'm ook.
Hij kost 29,95.

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

10

ik heb hem ook, gewoon bij de mediamarkt voor 29.95.. bij mij zat ie in de zak dus nog niet uitgeprobeerd!

Kim

11

Zien er inderdaad heel goed uit. Voordeel is dat je ze niet met botercreme maakt en daardoor minder machtig zijn. Dus lekkerder lijkt me.

Ik vind het altijd zo een gepriegel maar dit ziet er inderdaad heel goed uit.

Gr Joyce

De nieuwe workshops staan online. Kijk op www.detaartenzaak.nl
Ambachtelijk en handgemaakt. De taartenzaak.

13

erg leuk!!  :thumb:

Liefs, Zanoni

14

Ik heb hem ook van de goede sint gekregen! Gisteren meteen cakeballetjes gebakken met Funcakes cakemix (met wat druppels vanille) en dat ging ook perfect!

Alleen het stokje goed in het balletje krijgen en dat hij blijft zitten, vond ik lastig.  :s
Nu zie ik bij jou dat je ze erin hebt gestoken, op z'n kop...heb je het daarna even laten afkoelen in de koelkast voordat je ging dippen?? :think:

Zelf heb ik de smeltchocolade van de Liddl gebruikt, ging erg goed. Bleef lekker vloeibaar! (wel au-bain-marie verwarmd en niet i/d magnetron)
De cake-pops zijn meegegaan met onze jongste zoon op het KDV. Hij heeft ze trots uitgedeeld...en ze waren lekker zeiden de leidsters...leuk om te horen!! ;)  :)

15

liesje13 schreef:

Ik heb hem ook van de goede sint gekregen! Gisteren meteen cakeballetjes gebakken met Funcakes cakemix (met wat druppels vanille) en dat ging ook perfect!

Alleen het stokje goed in het balletje krijgen en dat hij blijft zitten, vond ik lastig.  :s
Nu zie ik bij jou dat je ze erin hebt gestoken, op z'n kop...heb je het daarna even laten afkoelen in de koelkast voordat je ging dippen?? :think:

Zelf heb ik de smeltchocolade van de Liddl gebruikt, ging erg goed. Bleef lekker vloeibaar! (wel au-bain-marie verwarmd en niet i/d magnetron)
De cake-pops zijn meegegaan met onze jongste zoon op het KDV. Hij heeft ze trots uitgedeeld...en ze waren lekker zeiden de leidsters...leuk om te horen!! ;)  :)

He Liesje

Ik heb ze inderdaad zo nog even in de koelkast gezet, niet lang hoor.
Op die manier zit het balletjes al goed vast. Nu zijn de balletjes ook véél lichter doordat er geen icing mee in verwerkt zit. Is een groot verschil hoor. Er is bij mij geen enkel bolletje gesneuveld (wat voordien wel het geval was...)

succes

16

ik heb hem ook ik vind het inderdaad ook makkelijker met dit apparaat sneller klaar en ze smaken lekker luchtig!
ik heb de cakepopmix erbij gekocht maar is gewoon hetzelfde als de biscuitmix van funcakes!
bij mij waren in het begin ook een paar gesneuveld :P omdat de minuten die ze aangeven in het boekje is ook niet helemaal de goede tijd ik heb verschillende minuten uitgeprobeerd en het ging steeds beter.

17

Ziet er heerlijk uit.

Love them!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:
Wil ze gerust eens test-proeven hoor!
Ben morgen opt werk!! :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

19

Wat zien ze er leuk uit! Ga vanmiddag ook testen!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

20

ja, hij is ideaal he! Ben ook blij dat ik hem heb!

Een nieuwe, superverslavende hobby gevonden!

21 Laatst bewerkt door dollelollypop (06-12-2011 12:17)

Ik heb niks met die cakeballetjs omdat ik ze niet lekker vond met botercreme maar dit is gewoon cake dus dan denk ik dat ik er ook maar eens een aan moet schaffen. Ze zijn ook erg mooi geworden.

22

Ik ben ook erg blij met die van mij. Alleen: ben ik de enige die die balletjes nét iets te groot vind? Je kunt ze net niet makkelijk 'happen'  ;)

23

Dankjewel Mo-tje, zodra ik weer in het land ben ga ik m bestellen..

A chocolate in the mouth is worth two on the plate

24

Ze zijn heel erg leuk en ik wil ook zo'n apparaat :lol:
Lijkt me super makkelijk en leuk. Heb ze al weleens gemaakt met
'restjes' cake en bc maar ik vond ze best machtig, maar nu ik lees
dat het gewoon met biscuit gedaan kan worden ga ik er denk ik ook maar eentje kopen :Y

25

Super leuk! Ik zie toch hele wisselende ervaringen wat de cakepopmaker betreft en dat weerhoudt mij er nog een beetje van om er een te kopen. Maar als ik jouw ervaring lees, dan sta ik bijna op het punt om er een te bestellen  :)  Ze zijn heel mooi geworden  :thumb: