Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kan deze op de taart?
ze is prachtig! ik zeg niks meer aan doen 
WOW!!!!!! Hij is schitterend!!!!!!!
Misschien een beetje dust op haar wangen, maar anders NIKS meer aan doen!! GEWELDIG!!
Super mooi gemaakt! Zou m er zo opdoen!
Ze is prachtig.....niets meer aan doen
ik vind hem ook erg mooi!! 
nou echt wel,vind dat je het super gemaakt heb
grt Carla
Als zij er niet op kan, wat dan wel?
Helemaal mooi en met ietsjes dust nog mooier.
Serieus?
Jij bent er vast ook zo een die vraagt of je een dikke kont hebt... alleen maar om te horen dat t niet zo is. <--- Grapje he?!!
Moet kunnen
Hahaha!
Groetjes!!
Prachtig.
Nog een blosje op haar wangen en ze is perfect!
Vraag je dat echt??
Wauw, is ontzettend mooi hoor!!
Echt wel taart waardig!
Wauw, één van de mooiste, meest treffende Tinkerbells die ik tot nu toe al gezien heb
Misschien 1 klein ietsiepietsie opmerkingetje... ik vind haar lijfje nogal "bloot", misschien toch nog iets van haar jurkje , groene bandjes ofzo?
Serieus?
Jij bent er vast ook zo een die vraagt of je een dikke kont hebt... alleen maar om te horen dat t niet zo is. <--- Grapje he?!!
![]()
Moet kunnen![]()
Hahaha!Groetjes!!
Ik heb me ws zo zitten ergeren aan de ogen, dat ik het zelf niet meer zie... maar na zoveel complimentjes geloof ik het wel
!
Wauw, één van de mooiste, meest treffende Tinkerbells die ik tot nu toe al gezien heb
![]()
Misschien 1 klein ietsiepietsie opmerkingetje... ik vind haar lijfje nogal "bloot", misschien toch nog iets van haar jurkje , groene bandjes ofzo?
Dankje!
Hmmm het jurkje heeft geen bandjes, zoals je ziet op het plaatje... ga ik even over nadenken hihi!
super mooi, heel sprekend.
wbt die groen misschien een heel klein stukje vanaf linkerarm schuin aflopend naar rechts beneden. alsof je dus een stukje van de top/jurkje doet. ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Deze kan zeker op een taart. Ik vind hem echt harstikke mooi, sprekend tinkerbel
Heel goed gelukt, ik vind de ogen juist super!!
Ik vind het ook heel mooi.
De ogen zijn juist heel goed gelukt.
Waarom niet... hij is GAAF!!!
Prachtig!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kan deze op de taart?