Onderwerp: effe wat showen : hello kitty, breitling en jojanneke
Hello kitty
Een jojannekes taart
Breitling horloge
Bedankt voor het kijken!
groetjes,
Annemie
http://www.mijnalbum.be/Album-GFJLYLWM- … Taart.html
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » effe wat showen : hello kitty, breitling en jojanneke
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hello kitty
Een jojannekes taart
Breitling horloge
Bedankt voor het kijken!
groetjes,
Annemie
erg mooie taartjes.
hoe heb je je Breitling horloge in godsnaam gemaakt. erg leuk
Ik vind ze alle drie mooi maar je Breitling is héél mooi !! Ben alleen benieuwd of de wijzerplaat een print is of dat je hem helemaal ge-
schilderd hebt... 
Wat een mooie taartjes 
Erg mooie taarten...de letters op je eerste taart vind ik ook zo mooi. Hoe heb je die gemaakt?
Dank je wel voor de reacties! De wijzerplaat van de breitling is inderdaad een print. En de letters op de hello kitty taart zijn ook printjes van frosty sheet en daar nog een worstje marsepein rond.
Mooie parade!!
Je Breitling is geweldig, ik doe 'm maar snel weg want als m'n man die ziet, hij is gek van Breitlings 
Wauw dat horloge.... En die jojojanneke.... Eigenlijk vind ik ze gewoon alle drie top!!! 
Mooi hoor! Vooral je horloge is helemaal top.
Hele mooie taarten echt geweldig!
Vraag mij af waar je het vogeltje vandaan hebt zie hem wel vaker voorbij komen vindt hem zo schattig.......die wil ik ook
Heb je album bekeken en je maakt echt hele moie taarten daar kan ik nog veel van leren.
Groetjes
Wauw, wat gaaf! Ze zijn allemaal erg mooi, maar zo'n horloge taart heb ik nog nooit gezien. Heeeeel erg mooi
.
super die horloge!
Dank jullie wel voor de reacties!
Het vogeltje is van jojojanneke. Als je daar eens op googled kom je bij veel plaatjes uit, allemaal even mooi! 
het horloge is echt gaaf!!
Wowww, dat horloge... keigaaf! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » effe wat showen : hello kitty, breitling en jojanneke