Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » formule 1 raceauto
Pagina's 1
WauW!! Erg mooi hoor en gefeliciteerd met het plaatsen van de foto's , wat een opluchting is dat hé?!
Mooi hoor. Wil m opslaan en ook zoiets maken. Mag dat???
cool!
Mooi gemaakt
Mooi zeg! Ik sla hem ook even op, m'n neefje is binnenkort jarig.
In het achter stuk, waar marlboro op staat, heb je daar iets in ter versteviging? Of heb je het laten uitharden?
In het achter stuk, waar marlboro op staat, heb je daar iets in ter versteviging? Of heb je het laten uitharden?
Die heb ik gemaakt van koekdeeg. en vervolgens bekleed met fondant.
Deze heb ik gemaakt van koekdeeg. vervolgens bekleed met fondant.
Erg mooi!!
samroos schreef:Mooi zeg! Ik sla hem ook even op, m'n neefje is binnenkort jarig.
In het achter stuk, waar marlboro op staat, heb je daar iets in ter versteviging? Of heb je het laten uitharden?Deze heb ik gemaakt van koekdeeg. vervolgens bekleed met fondant.
Ik wil binnenkort een taart gaan maken waarbij ik een deel ook van koek ga maken en dan gaan bekleden met fondant. Maar waar ik een beetje bang voor ben is dat de koek dan zacht wordt en dan slap gaat worden. Was bij jou de koek goed hard gebleven nadat het stuk bekleedt was, en zo ja wat voor recept heb je gebruikt voor de koek?
Trouwens geweldige taart, en mijn zoon van 10 die naast me staat zegt'waaaauuuuuuuuwwwwww'
Groetjes Angelina
bas schreef:samroos schreef:Mooi zeg! Ik sla hem ook even op, m'n neefje is binnenkort jarig.
In het achter stuk, waar marlboro op staat, heb je daar iets in ter versteviging? Of heb je het laten uitharden?Deze heb ik gemaakt van koekdeeg. vervolgens bekleed met fondant.
Ik wil binnenkort een taart gaan maken waarbij ik een deel ook van koek ga maken en dan gaan bekleden met fondant. Maar waar ik een beetje bang voor ben is dat de koek dan zacht wordt en dan slap gaat worden. Was bij jou de koek goed hard gebleven nadat het stuk bekleedt was, en zo ja wat voor recept heb je gebruikt voor de koek?
Trouwens geweldige taart, en mijn zoon van 10 die naast me staat zegt'waaaauuuuuuuuwwwwww'
Groetjes Angelina
Hoi Angelina, Ik heb de koek ingesmeerd met chocolade, hierdoor blijft de koek lekker stevig.
Goeie tip, dank je wel!!!!!
Heel gaaf!
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » formule 1 raceauto