Onderwerp: Ik ben in shop- en kerststemming met deze kerstrode galajurk
Een weekje geleden gestart met revalidatie bij de kiné (pols door auto-ongeval helemaal door en er zweeft nog ergens een stukje bot
) Het is nog een lange weg, pols kan ik amper bewegen, laat staan een deurklink te openen. Een halve kilo is het maximum dat ik kan opheffen.
Ik heb mijn kiné al de tip gegeven om een zoekertje te plaatsen in 1 of ander duister boekje voor nieuw clienteel dat hem ongetwijfeld zal toejuichen...masochisten...
Ik heb nog nooit tijdens een behandeling of bevalling lawaai gemaakt..gekke bekken met hopen getrokken of mss een zeldzaam pijnkreuntje dat even ontsnapte, maar deze man drijft me tot het uiterste.
Dus omdat hij er geen termijn op wil kleven en mij de volgende 2 maand 3x/week wil 'helpen', heb ik beslist om thuis te oefenen onder het motto 'no pain, no gain'...in taartvorm
En euh...ik had een aantal dingetjes gekocht op de beurs
oa de Wilton fondant mat, sillicreations..De isomalt juweeltjes die ik heb gemaakt die euh, zijn niet verder dan mijn kids geraakt
Het is buiten zielig regenachtig weer maar dit doet me al even vooruitblikken naar de warme, knusse feestdagen

. Ik dacht dat het bordeaurood was maar dat zie ik niet meer in de shop staan, dus mss was het dan toch gewoon rood? Het is echt zo'n kerstrood