Re: Oosterse liefde....
Ik vind hem echt GEWELDIG met grote hoofdletters. Jouw boetseersels zijn zo gaaf!!!! Chapeau chapeau! 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oosterse liefde....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind hem echt GEWELDIG met grote hoofdletters. Jouw boetseersels zijn zo gaaf!!!! Chapeau chapeau! 
Wow, Aladin en Yasmine (dta zijn ze toch?) zijn echt FANTASTISCH! Hele leuke taart!!
Wauw wat mooi Leonietje
, ik heb dat soms ook dat ik ergens aan begin en dan denk ...pfffffff als dat maar goed komt.....en naar mate het stuk vordert word het als maar beter
Dat van jou is weer

Waarom heb je hier dan toch buikpijn van gekregen, ik vind hem helemaal geweldig! Supermooi gemaakt!
Ik vind hem wel erg leuk hoor
Je poppetjes zijn GEWELDIG!!!!, die kleine stipjes om de hartjes...
(is dat net zoiets als de bloemetjes op je vorige taart?) wat een werk, maar wat een leuk effect
Ik dacht al dat je hem geschilderd had, maar toch niet de hele taart?? Enkel het overlappende, grijze stuk?
Lekkere vage reactie hè
volg je me nog
In het kort : ik vind hem super
Maar de echte "ouderwetse Leonietjes "vind ik toch ook ontzettend leuk 
Bedankt voor alle lieve reacties. Fijn te horen dat íe door jullie leuk gevonden wordt
Wow, Aladin en Yasmine (dta zijn ze toch?) zijn echt FANTASTISCH! Hele leuke taart!!
Ik wilde een oosterse prinses en prins op de taart maken en heb daarvoor idd Aladin en Yasmine als voorbeeld gebruikt. Knap van je dat je dat ziet 
Heeeel eeerg mooooi! Een beetje Jasmine achtig! Geweldig! 
Ik vind hem wel erg leuk hoor
![]()
Je poppetjes zijn GEWELDIG!!!!, die kleine stipjes om de hartjes...(is dat net zoiets als de bloemetjes op je vorige taart?) wat een werk, maar wat een leuk effect
![]()
Ik dacht al dat je hem geschilderd had, maar toch niet de hele taart?? Enkel het overlappende, grijze stuk?
Lekkere vage reactie hè
volg je me nog
![]()
In het kort : ik vind hem super
![]()
![]()
Maar de echte "ouderwetse Leonietjes "vind ik toch ook ontzettend leuk
Ik had eerst met een uitstekertje hartjes in de marsepein gedrukt. Maar omdat ik de taart zo saai vond heb ik de onderrandjes met witte icing gespoten. Toen vond ik die witte rand zo afsteken bij de rest en eigenlijk helemaal niet mooi
. Daarom om de hartjes met een piepklein spuitmond stipjes om de hartjes gemaakt. Zo werd het weer een beetje een geheel.
En ik heb de hele taart geschilderd...het zilver en het glanzende paars (bordeaux-achtig). Dat doe ik dus nooit weer 
leuk , leuk , leuk . Vooral die kleuren vind ik juist hartstikke leuk en erg origineel.
Je tal tsafir boetseersels zijn geweldig! De rest van je taart is idd minder mooi en ben ervan overtuigd dat dat door de bordeaux rode kleur komt.
Algeheel genomen vind ik het wel een gave taart hoor!
Ik vind hem ook helemaal mooi!!
Vraagje; Zitten de hartjes op bloemdraad? Zo ja steek je dat gewoon zo in de taart of gaan ze in een rietje o.i.d.?
Ik vind hem ook helemaal mooi!!
![]()
Vraagje; Zitten de hartjes op bloemdraad? Zo ja steek je dat gewoon zo in de taart of gaan ze in een rietje o.i.d.?
De hartjes zitten idd op draad. Ik heb ze bij elkaar gebonden met flowertape en in een rietje gestoken (ivm roesten)
Deze is ook al zoo leuk en die hartjes vind ik schattig!
Je bent wel erg druk geweest 
Ik vind 'm wel heel erg leuk! Maar ik kan wel begrijpen wat je bedoelt. Als je de decoraties (en zeker de poppetjes) wegdenkt, is het minder vrolijk en kleurrijk dan we van je gewend zijn. Maar zo zie je maar dat je een taart echt in zijn geheel moet bekijken, als hij af is. De details en boetseersels doen zoooveel voor je taart!
Ik had het zelf ook bij 1 van mijn laatste taarten (nog niet gepost). Een klein stapeltje en toen de taartjes bekleed op elkaar stonden kon ik wel janken. Getver wat had ik nou weer bij elkaar gezet?
Ik had de neiging om de bestellers af te bellen...
Maar toen ie eenmaal af was (en ook echt toen pas) veranderde ik compleet van gedachten. Zo, helemaal af vond ik het een prima taartje!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Oosterse liefde....