Onderwerp: bonbonbloc vulling wordt niet stijf

volgensmij sta ik hier goed.  ;)
ik probeer de bonbonbloc vulling te maken zoals hier op de site beschreven. heb alles gedaan zoals er staat. maar ik krijg hem niet stijf. heb hem goed laten koelen in de koelkast dus daar ligt het niet aan (denk ik)

heeft iemand van jullie nog een tip?

groetjes loes

voor de glutenvrije taarten!

2

Re: bonbonbloc vulling wordt niet stijf

Hi, dat heb ik ook een keer gehad, uit frustratie heb ik hem in de koelkast gezet en laten staan, ondertussen snel naar de supermarkt gereden iets anders gekocht om te vullen, taart gevuld etc etc.'s Avonds laat voor het naar bed gaan zag ik dat de vulling wel hard was geworden, ja toen had ik er niets mee aan. Ik durf hem niet meer te maken.
Ik heb alleen de tip geduld voor je. Suc6.

Groetjes Marleen

3

Hoi wat mamamarleen beschrijft is mij ook gebuurt, ik heb het s'middags gemaakt en toen de volgende ochtend  de taart er mee gevuld.
Volgens mij heeft het gewoon langer tijd nodig om op te stijven!

Groetjes - Rosanna - Ciao!
www.facebook.com/DolcissimiTaarten

4

Helaas bij mij ook een keer overkomen, goed koud laten worden is echt de oplossing en af en toe even doorroeren.

5

Ik heb gisteren de bonbonblokvulling gemaakt en niets aan de hand, heb hem toevallig wel lang laten afkoelen en toen pas opgeklopt, was erg lekker hij was voor een zwarte pietentaart.

@claudia wat is lang laten afkoelen bij jou. denk dat ie bij mij 6 uur gestaan heeft. eerst rustig af laten koelen en toen in de koelkast gezet.... en nog niets. een soort drapje blijft het.

iig dank je voor al jullie reactie's

voor de glutenvrije taarten!