Onderwerp: TOP Model!
Top Model voor Marit gemaakt!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » TOP Model!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Top Model voor Marit gemaakt!

wow prachtig! Mag ik hem inpikken van je voor mijn dochter's verjaardag 2e kerstdag
. Die viel zowat van de bank af van enthousiasme toen ze deze taart zag!
wow prachtig! Mag ik hem inpikken van je voor mijn dochter's verjaardag 2e kerstdag
Natuurlijk mag dat! Leuk om te maken!
Hij is echt super! Ben onder de indruk van 'je' kapsel 
Nicolette77 schreef:wow prachtig! Mag ik hem inpikken van je voor mijn dochter's verjaardag 2e kerstdag
Natuurlijk mag dat! Leuk om te maken!
Tnx!
Super, dat gezicht en het haar
De taart zelf is ook erg leuk natuurlijk 
Wow wat een geweldige leuke taart en die puzzel wat super zeg!
Het lijkt wel geschilderd! Mooi hoor!
Wat een gave taart!!!
Die ogen van dat meiske ....zo goed gelukt

Wat een leukerd! Deze taart zou onze jongste dochter ook helemaal geweldig vinden, helemaal into TOP model! 
Wow wat een geweldige leuke taart en die puzzel wat super zeg!
Het lijkt wel geschilderd! Mooi hoor!
Ik heb wel de wenkbrauw geschilderd van het meisje van Top Model .
Haar haar had ik een beetje 3D gedaan en toen met bruin streepjes op geschilderd!
Gave taart ! Hoe heb je die ogen gemaakt? Zijn ze "gewoon" getekend?
Prachtig 
Gave taart ! Hoe heb je die ogen gemaakt? Zijn ze "gewoon" getekend?
Prachtig
Ik heb de ogen gewoon gepuzzeld!!!! Niet getekend! 
wat een prachtige taart.

Wat leuk gedaan
Mooi hoor! 
Bedankt iedereen voor al de gewelgig reacties! 
Hele mooie taart en super gepuzzeld 
Paola schreef:Gave taart ! Hoe heb je die ogen gemaakt? Zijn ze "gewoon" getekend?
PrachtigIk heb de ogen gewoon gepuzzeld!!!! Niet getekend!
Heel mooi gedaan!!
prachtige taart, super goed gelukt. Mag ik die ook namaken voor mijn kleindochter? Ze is nl volgende week jarig en had al wat spulletjes gekregen van Sinterklaas van top model. Mag ik dan aub weten waar jij dit plaatje vandaan hebt gehaald en wat voor kleur jij de wangen hebt gedaan!? Heel veel dank
prachtige taart, super goed gelukt. Mag ik die ook namaken voor mijn kleindochter? Ze is nl volgende week jarig en had al wat spulletjes gekregen van Sinterklaas van top model. Mag ik dan aub weten waar jij dit plaatje vandaan hebt gehaald en wat voor kleur jij de wangen hebt gedaan!? Heel veel dank
Natuurlijk mag je mijn taart na maken! Ik heb de plaatje van een vriendenboek! Ik kan het wel mailen? Voor de wangen heb ik een donker roze dust gebruikt maar ik heb hem uit geleend en weet niet meer hoe die heet! Dusty rose of zo! als je meer vragen heb kan je me altijd mailen! 
Natuurlijk mag je mijn taart na maken! Ik heb de plaatje van een vriendenboek! Ik kan het wel mailen? Voor de wangen heb ik een donker roze dust gebruikt maar ik heb hem uit geleend en weet niet meer hoe die heet! Dusty rose of zo! als je meer vragen heb kan je me altijd mailen! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » TOP Model!