Onderwerp: biscuit week van te voren maken
Hallo iedereen
Nu wil ik vandaag een biscuit maken en volgende week donderdag gaan vullen en bekleden. Kan ik de biscuit dan in een taartdoos bewaren of moet ik deze dan gelijk invriezen?
alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » biscuit week van te voren maken
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo iedereen
Nu wil ik vandaag een biscuit maken en volgende week donderdag gaan vullen en bekleden. Kan ik de biscuit dan in een taartdoos bewaren of moet ik deze dan gelijk invriezen?
alvast bedankt!
Afkoelen en daarna in plastic invriezen.
Invriezen....In een doos met een zak er om in de vriezer.....En 24 uur van tevoren er uit halen en in de koelkast zetten. Gaat god komen
Uurtje voordat je hem gaat maken eruit halen
Succes!
Invriezen....In een doos met een zak er om in de vriezer.....En 24 uur van tevoren er uit halen en in de koelkast zetten. Gaat god komen
24 uur van te voren als je hem hebt bekleed
Maar ik begrijp dat ze alleen het biscuit van te voren gaat slapen. Dus een uurtje van te voren. Doe het heel vaak zo.
Als je alleen de biscuit invriest, is een doos niet nodig
Ow, invries- en ontdooi/planningsvragen mogen in een andere rubriek [MOVE] -> taartdecoratie algemeen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » biscuit week van te voren maken