Onderwerp: HELP!!!! candy melts smelt niet!
Snel hulp gevraagt. de candy melts wil niet smelten het het obenmarie verwarmt maar het word een dikke passa net deeg????
ik ben bezig met traktatie maken zoontje dus heb snel hulp nodig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » HELP!!!! candy melts smelt niet!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Snel hulp gevraagt. de candy melts wil niet smelten het het obenmarie verwarmt maar het word een dikke passa net deeg????
ik ben bezig met traktatie maken zoontje dus heb snel hulp nodig
Crisco door heen roeren, flinke schep !
Crisco door heen roeren, flinke schep !
super ga ik proberen. moet dit al verwanrmend? of al van het vuur af??? en word het daarna wel weer hard. want het moet om cake pops heen(gedoopt)
Ja, wordt weer hard, je moet er zoveel door doen dat het mooi vloeibaar wordt, kleine schepjes per keer doen tot je denkt dat het goed is, succes !
Kan volgens mij allebei hoor, crisco smelt snel.
Ja, wordt weer hard, je moet er zoveel door doen dat het mooi vloeibaar wordt, kleine schepjes per keer doen tot je denkt dat het goed is, succes !
moet ik het obenmarie blijven verwarmen of van het vuur halen?
Kan allebei wel denk ik, smelt snel !
nou het is me met de candy melts niet gelukt. ik heb gewonen witte chocolade gebrukt en er dus maar wat heeel anders van gemaakt dan ik in gedachten had. ook door de tijd die ik al verloren had aan die melts.
geen mike van monsters & co maar gewoon simpel en er maar een egel van gemaakt
Bij jouw zijn ze tenminste aardig gelukt. Ik heb het ook met witte chocolade gedaan. Maar ik heb de chocolade laten smelten in de magnetron. Ik wou candy melts halen en daarmee proberen. Ik dacht dat het daar beter mee zou gaan. Maar dat is dus niet zo. Ik weet niet of ik het nog een keer ga proberen.
bij mij werkt t ook niet..zelfs met crisco niet
heb daarna baby cakes gebruikt..veel beter
haah blij dat het bij meer niet werkt
ik heb de chocolade in het pannetje zo op het vuur laten smelten laag vuur wanneer bijna helmaal geen klontjes meer dan gelijk van het vuur af. anders gaat het ook op een of andere manier stollen en is er niets meer mee te beginnen.
ik precies hetzelfde christine
babycakes kan je bij taartwinkeltje kopen
link mag niet hier maar de naam is hetzelfde..uiteraard met .nl erachter,deze word meteen lekker vloeibaar
Ik heb de candy melts verdund met een beetje water. Daarna werd het met verwarmen op het gas snel vloeibaar. Bij afkoelen wordt het hard, dus wel heel snel werken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » HELP!!!! candy melts smelt niet!