1

Onderwerp: hoe lang van tevoren maken?

Ik moet voor zondag twee taarten maken, maar vrijdag en zaterdag ben ik weg. Kan ik hem donderdag al helemaal af maken? De ene taart moet ik vullen met frambozenbavarois en de andere taart moet ik maken met banketbakkersroom. Ze worden bekleed met marsepein.

En ik moet ook daarbij cupcakes maken, maar lijkt mij dat ik die niet van tevoren kan maken, toch???

2

Re: hoe lang van tevoren maken?

Alles kan volgens mij in de diepvries!

3

Queenie123 schreef:

Alles kan volgens mij in de diepvries!

dat is een beetje het probleem, want ik heb geen ruimte meer in de vriezer. Dus ik vroeg mij ook af of het gewoon in de koelkast bewaard kon blijven (of op een koele plek, zoals de schuur)

4

In een doos en daar een zak om heen in de diepvries en dan 12 uur van te voren uit de diepvries en de koelkast in...Dan moet het goed komen!!

5

idd in vriezer! dan kan het super :D

dan haal je ze zondag 3u van te voren uit de vriezer, dan zijn ze dooi,en kunnen ze ook gewoon koelkast weer in.
als je ze in koelkast wil laten ontdooien, dan 8tot12u voor aanhouden.

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

6

als je het niet invriest en zo lang voortijd klaar maakt, dan is je taart niet meer lekker... je gebruikt melk en slagroom, allebei bederfelijk. en het biscuit wordt er 3dgn later ook niet lekkerder op... zou echt proberen ruimte in de vriezer te krijgen!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

7

Planningsvragen mogen in een andere rubriek: [MOVE] -> taartdecoratie algemeen.

Nee dat zou ik niet doen!

Groetjes P@trici@