1

Onderwerp: Hooooi!!! Hier nog een nieuwe

Hallo allemaal, mijn naam is Esther van Keulen en woon in Tiel. Begin 2011 kwam ik op internet van die mooie taarten tegen. Ik dacht wat mooi en knap dat mensen dit zo kunnen maken. Waarschijnlijk allemaal profesionele banketbakkers. Totdat ik zag dat er voor de "leek" ook workshops te volgen waren. Zodoende ben ik in de taartenwereld terecht gekomen. Vind het superleuk! Vind het zo leuk om steeds weer bewonderend voor het beeldscherm ooooh... En aaah... Te roepen van al die mooie creaties die jullie maken. Ik heb sinds kort een site waar ik mijn foto's op zet: www.cakevanesther.nl

2

Re: Hooooi!!! Hier nog een nieuwe

Hoi Esther,

Welkom op het forum :)  :) De algemene waarschuwing dat het verslavend is is voor jou te laat :) , heb net je website bekeken en het ziet het er allemaal erg leuk uit. Je had eigenlijk eerder lid moeten worden :)  :)

Hallo Esther, welkom op dit gezellige forum. Heb net op je website gekeken en dat ziet er goed uit. Nog veel plezier hier op het forum.

4

Dank je wel! Echt een leuke site dit. Leuke ideeen, tips, foto's en how-to's. Dit wordt mijn favoriete site  ;)