1

Onderwerp: [FEEDBACK] M&M-taart

Deze taart heb ik gemaakt toen er vrienden op bezoek kwamen met kinderen die dol zijn op M&M's. De vulling was van botercrème en M&M's. Zelf vond ik dat toch niet de perfecte combinatie, want toen de taart uit de koelkast kwam, waren de M&M's ín de taart wat zacht geworden. Gelukkig vond het bezoek de taart erg leuk én heel lekker  :D .

http://94.100.118.139/1353100001-1353150000/1353127801-1353127900/1353127899_6_XBQK.jpeg

http://94.100.120.210/1353100001-1353150000/1353130001-1353130100/1353130032_6_iO_o.jpeg

Bedankt voor het kijken.
:)

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!

2

Re: [FEEDBACK] M&M-taart

Leuke taart hoor.
Persoonlijk zou ik de plaatjes wat netter afwerken, en twee laagjes vulling erin doen.

3

Bedankt Esther1980.
Ik was helaas te laat begonnen aan de taart, vandaar dat de plaatjes niet afgewerkt zijn. Deze taart heb ik ergens in m'n begintaart gemaakt. De eerste taart die ik met een taartzaag heb gedaan en ik had niet genoeg vulling anders. Erg onvoorbereid dus.
Maar áls ik hem nog een keer ga maken, dan begin ik zeker op tijd. De visite liep binnen toen ik nog bezig was de M&M's op de taart te plakken  :o  :lol:  :o . En ik ga dan wel met twee lagen werken ja  :) .

4

Heel leuke en vast ook lekkere taart!
Ik ben hier nog beginner op het forum dus ik heb een vraagje.
Hoe maak je de plaatje wat netten? De zijkantjes gewoon wat mooier maken of  bedoelen jullie wat anders?

Made with love!

5

Ik ben ook nog niet zo lang bezig hoor, pas bijna een jaar :).
Met netter maken nam ik aan de afwerking ja. Daar zijn tools voor (die ik toen nog niet had, maar nu wel :D) en dan kan je de randjes mooi afwerken/recht wegsnijden enzo.

En bedankt cupcakes :). Hij viel zeker in de smaak ja!

6

Oké
Dat ga ik de volgende keer ook maar eens proberen
Gelukkig maar

Made with love!

7

Ik ben er erg blij mee dat ik die in huis heb hoor :).
Eerst deed ik alles met een mesje, maar met die tools kan je veel preciezer werken. En genoeg tijd nemen is natuurlijk ook handig :lol:!