1 Laatst bewerkt door brabantsgebakske (03-12-2011 22:05)

Onderwerp: Twee pinguins in een doosje

Even een oefentaartje voor de kerst, deze was voor mijn vader die vandaag jarig was. Het viel hem niet eens op dat t eigenlijk kerst-pinguins waren!  :lol:
Zoals dat hier genoemd wordt, het grootste gedeelte "geinspipikt", dank daarvoor! Vooral de pinguins van Lorraine vond ik zó super schattig! Oh ja de titel verwijst naar t feit dat ik ze vanmiddag op de foto probeerde te zetten maar t was zó donker! Toen ik ze in de doos had staan, reflecteerde het wit van de doos zo dat ik toch nog n mooie lichte foto kon maken.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HTQLQSML-D.jpg

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Oh ja de vulling is aardbeienbavarois en diepvriesaardbeitjes :9

2

Re: Twee pinguins in een doosje

wat een geweldige taart...

3

Veel oefenen :/ kijk die pinguin !  :thumb: Super mooi gedaan !

We zijn net begonnen met deze uitgelopen hobby :-D er staan meer foto`s op onze site www.nr1cake.nl !!!

nr1cake schreef:

Veel oefenen :/ kijk die pinguin !  :thumb: Super mooi gedaan !

Ja... dank je! Was ook best wel trots op deze lieve poppetjes... Maar toch nog n ander niveautje dan dat van jullie!

5

So cute!
Wat een schatjes, heel leuk gemaakt.

Grtx
Natasja

It's all about cake. -  www.cakebitch.nl

6

Schattige vriendjes!

7

:o Vinden we leuk om te horen :D  we zijn zelf ook pas begonnen maar met veel fantasie komt het wel goed  :thumb:

We zijn net begonnen met deze uitgelopen hobby :-D er staan meer foto`s op onze site www.nr1cake.nl !!!

nr1cake schreef:

:o Vinden we leuk om te horen :D  we zijn zelf ook pas begonnen maar met veel fantasie komt het wel goed  :thumb:

Nou met die fantasie van jullie is nix mis! :Y