1

Onderwerp: Pietentaart, maar onze Sinterklaas valt in het water!

Gisteren met alle energie die ik nog in me had (wat slapeloze nachten door mijn jongste dochter, die verkouden was). Ik blij dat hij klaar was, kan natuurlijk altijd beter. Maar gezien tijdgebrek, moet ik me er bij neerleggen. Vanochtend tot overmaat van ramp, mijn oudste dochter zwaar ziek!!! Ze heeft buikgriep, dus ik loop al de hele dag te wassen, verschonen, badderen. Ons Sinterklaasfeest valt dus in het water! Ik hoop dat ze morgen beter is! Helaas geen ruimte in de vriezer, dus mocht ze morgen niet beter zijn dan schenk ik hem aan iemand! Gelukkig is mijn dochter niet in de buurt van de taart geweest en heb ik nog schrale handen van de detoll. Gelukkig heb ik dit gedaan, anders had de taart al in de container gelegen.

Nou hier is tie dan;
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MI6SF4TA-D.jpg

Tips en feedback meer dan welkom! Bedankt voor het kijken!

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje

2

Re: Pietentaart, maar onze Sinterklaas valt in het water!

Je taart is leuk!! Mooi met al die details en die minipepernootjes (schuddebuikjes??)  :Y Hopelijk zijn de kids weer een beetje opgeknapt morgen  :Y

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Erg leuke taart! Hopelijk kunnen jullie er zelf nog van genieten! Beterschap!

@Sonja, ja inderdaad schuddebuikjes! Dank je sonja en pumi!

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje