26

Re: gardenia takje en geraldton waxflower gemaakt uit het boek "Alan Dunn"

nancydevries schreef:
mickjuulmae schreef:

Schitterend, wat anders kun je zeggen als je zoiets moois maakt? Wat heb jij het in je vingers zeg! Workshop suikerbloemen  staat ook nog op mijn verlanglijstje  :)  In februari de orchideeën van Eline leren maken en wie weet daarna nog meer! Lof voor jouw prachtige boeket.

Denk er maar om....
voor je het weet ben je net zo verslaafd aan het bloemen maken als ik :Y

Ik heb net mini kerststerretjes gekocht om na te maken :)

:lol: Het zou mij niks verbazen nee! Ik vind de gumpaste vlinders maken ook zo leuk. En wil binnenkort met mijn nieuwe shoekit aan de slag na een workshop pumps maken van Tirza. Het is allemaal zo leuk  :Y

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

27

Ohhh jaar die shoe van Tirza staat ook op mijn verlanglijstje :Y

Maar vandaag mijn uitsteekers voor de kerstster en de ammarellis binnen gekregen :o dus ik kan weer aan de slag :lol:

28

nancydevries schreef:
olivierd schreef:

bedankt voor de info
waar maak je dit boeket van?

deze bloemen zijn van flowerpaste gemaakt,
is dat wat je bedoelde? :rolleyes:
Heb je al eens eerder bloemen gemaakt?
Als je met flowerpaste werkt, i.p.v. fondant met thylose,
zul je merken dat het flexibeler is, en sneller droogt.
je lunt hierdoor de blaadjes ook veel dunner uitrollen. :Y

nee heb ik nog nooit mee gewerkt maak nu een jaar taarten (nog veel te weinig haha) maar boetseren komt er nu meer in en bloemen wil ik ook graag maken ik wil meer bieden en kunnen dan frutsels en plakplaatjes

29

Zooo mooi zeg. Maar waar koop je de verschillende uitstekers? Zijn die makkelijk te verkrijgen in NL?

30

Theodora schreef:

Zooo mooi zeg. Maar waar koop je de verschillende uitstekers? Zijn die makkelijk te verkrijgen in NL?

Bedankt voor de fijne reacties :)

De meeste uitstekers kun je gewoon bij Madhuri " Suikerkunst "
kopen,ze zit in Almere en heeft ook een webshop.

Er is dus vrij makkelijk aan te komen :Y

31

Ik woon in brabant moeilijk workshop volgen in almere. Maar ik heb al wel wat gemaakt. BEetje ervaring heb ik wel. Maar ik zwil graag een goed beginnersboek met de meest voorkomende bloemen. Welke zou je me dan adviseren?

Dank je en het boeket is helemaal super! :)

Zonder taart geen feest!

32

Echt heeelemaal geweldig! Heb je ook de sugarflowers van PME gedaan?

Sweet addiction...

33

Wow Nancy wat heb je dat prachtig gemaakt!!!!!! ben zwaar onder de indruk. Wat zal je hier veel tijd in hebben gestoken!!!!

34

corientjuh schreef:

Ik woon in brabant moeilijk workshop volgen in almere. Maar ik heb al wel wat gemaakt. BEetje ervaring heb ik wel. Maar ik zwil graag een goed beginnersboek met de meest voorkomende bloemen. Welke zou je me dan adviseren?

Dank je en het boeket is helemaal super! :)

Dat is best wel moeilijk want ieder boek heeft wel iets moois,
en het zijn niet echt beginners boeken, maar als je aangeeft welke
bloemen je er in wilt hebben, wil ik wel kijken voor je in welk boek deze staan :Y  zodat je in ieder geval het meest geschikte boek voor jou hebt.

@ Reespees .... nee ik heb niet de PME flowers gedaan, maar de basiscursus bij Madhuri " Suikerkunst". ;)
persoonlijk vind ik de manier van bloemen maken bij haar veel natuurlijker als de PME bloemen, en ik vind de uitstekers en Veiners van PME minder mooi.
Als je de PME doet, ben je, " dacht ik, weet het niet helemaal zeker hoor" verplicht ook die materialen te gebruiken, vandaar mijn keuze voor Madhuri.
Wil je ook een cursus doen, of heb je die al gedaan :)
Ik kan het zeker aanbevelen, alleen is het een beetje verslavend :s

35

Wauwie! Ik zag weer deze topic omhoog komen en ging gelijk weer kijken. En I love it even more!! Echt geweldige bloemen :Y  Jeetje, als ik mijn eigen bloemen zie dan wil ik dit zo graag leren  :D Ik moet elke keer in je topics kijken want vind je bloemen geweldig :P

Be in love with what you have

36

prettygem schreef:

Wauwie! Ik zag weer deze topic omhoog komen en ging gelijk weer kijken. En I love it even more!! Echt geweldige bloemen :Y  Jeetje, als ik mijn eigen bloemen zie dan wil ik dit zo graag leren  :D Ik moet elke keer in je topics kijken want vind je bloemen geweldig :P

wat lief van je :o
jammer dat je zo ver weg woont ( echt van zuid naar noord)
anders gingen we een keersamen freubelen ;)

37

Wat  ontzettend prachtig deze noemen , petje af hoor, dat is een hele klus  :thumb: