1

Onderwerp: Mijn regenboog Bumba (Feedback)

Mijn dochter werd gisteren 2 en wilde graag een Bumba taart maar als ik vroeg wat voor kleur dan kreeg ik steeds wat anders te horen, ja duh ze werd nog maar 2...
Toen zag ik hier op het forum de how-to van een regenboogtaart en vond hem zo geweldig dat ik dat ging maken.
Voor de buitenkant was ik helaas een beetje inspiratieloos doordat ik ff wat stress te verwerken had dus de Bumba heb ik 's avonds laat nog zitten boetseren (is wel te zien) maar wat was ik trots toen ik hem aansneed!
Ik en ook alle visite vonden hem van binnen super mooi enne lekker was hij ook  :Y

Hieronder het resultaat:

http://94.100.121.105/1444850001-1444900000/1444860801-1444860900/1444860804_6_iK2v.jpeg

Ik had hem trouwens van gewone cake gemaakt, 2 verpakkingen van Koopmans klaargemaakt en toen gedeeld door 6 en gekleurd.
Kleurtje voor kleurtje gebakken in een 20 cm bakpan.
En de mooie felle kleuren zijn uit de electric colors serie van AmeriColor.
Gevuld met dunne laagjes botercreme 1:1, aardbeienjam, aardbeiensaus en aardbeienkwarktaartpudding.

P.s. Ben niet zo'n goede fotograaf dus heb hem niet meer tegen een ander achtergrondje gezet.

It's just a piece of cake

2

Re: Mijn regenboog Bumba (Feedback)

Ziet er leuk uit :)  :)  :)

Ja zeker leuk!  :Y

Groetjes Romee,
Weer begonnen, net even anders!

4

zo leuk! ga ik ook een keer maken.

met 1 hand kan je hele mooie taartjes bakken! heb zins juni een half verlamde rechter hand.

5

erg leuk! staat ook nog op mijn lijstje om te maken.