1 Laatst bewerkt door leonietje (02-12-2011 22:07)

Onderwerp: Oosterse liefde....

Voor Nina...ze wilde graag veel hartjes op de taart en zilver...

Ik heb me helemaal suf gepiekerd wat ik dan kon maken. UIteindelijk heb ik voor een oosters thema gekozen. Toen ik eenmaal bezig was met de taart vond ik em vreselijk :s ....had er buikpijn van...  Komt denk ik door die paarse kleur, die valt gewoon erg tegen..
Gaandeweg begon 'ie toch leuker te worden en ben er nu wel redelijk tevreden over. Nina vond em gelukkig heel mooi en liep met een grote smile de deur uit.  :)

Ben wel heel benieuwd wat jullie hier nou van vinden..

http://i39.tinypic.com/35jf5dv.jpg

http://i39.tinypic.com/2ishape.jpg

2

Re: Oosterse liefde....

Ik vind hem echt super leuk..orgineel en tof!! :thumb:  :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

3

Ik vind hem super super superschattig, die kleurtjes, die boetseersels, het blingbling-gehalte, het klopt helemaal!!!

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

4 Laatst bewerkt door prettygem (02-12-2011 22:00)

Heel leuk en wat is zilver toch zo moeilijk op taart Hij is wel helemaal anders wat ik van jouw gewend ben. Ik vind de boetseersels echt super mooi :thumb:

Be in love with what you have

5 Laatst bewerkt door joyvin (05-12-2011 10:56)

Je weet t, ik ben echt fan van je! Maar ik vind dit niet je mooiste taart :o  Ik vind je boetseersels echt super en die maken ook echt de taart weer mooi, vind ik!
Ik vind de taart leuk en mooi, maar ben van jou dus meer gewend! Ik hoop dat ik dat mag zeggen! Zodra ik jouw naam zie staan, blijf ik meteen kijken hoor!! Want ik blijf fan! :Y  :P
Ps. ik zou willen dat ik zover was als jij, hoor! Ik kijk wel heeeeel kritisch naar jou! ;) En dit keer vroeg je het ook heel specifiek, vandaar, mijn eerlijke mening.

heerlijke taartgroetjes van Brenda

6

Vind 'm echt héél erg gaaf !!

7

Had je hier echt buikpijn van? Hij is zooooo leuk geworden!

8 Laatst bewerkt door Marinina (02-12-2011 21:50)

Dubbel op  ;)

9

joyvin schreef:

Je weet t, ik ben echt fan van je! Maar ik vind dit niet je mooiste taart :o  Ik vind je boetseersels echt super en die maken ook echt de taart weer mooi, vind ik!
Ik vind de taart leuk en mooi, maar ben van jou dus meer gewend! Ik hoop dat ik dat mag zeggen! Zodra ik jouw naam zie staan, blijf ik meteen kijken hoor!! Want ik blijf fan! :Y  :P
Ps. ik zou willen dat ik zover was als jij, hoor! Ik kijk wel heeeeel kritisch naar jou! ;)

hahaha, je bent wel eerlijk! :D  Zeker niet mijn mooiste taart. De boetseersels was ik trouwens wel heeeel tevreden over. Ik heb de hele taart geverfd en dat is toch wel ietsje tegengevallen.(al zie je op de foto maar heel weinig glimmen...in het echt was dat gelukkig wel zo ;) ) Ben blij dat ik strakjes een workshop van Alice ga volgen. O-)

Ben op zich nu wel tevreden hoor, maar bij sommige taarten heb ik iets van jeeej...heb ik dat gemaakt???...en loop ik wel tig keer naar de koelkast om hem te bewonderen :o  ;)

10

super mooi,
mooie boetseersels

11

Je mag en moet gewoon ook tevreden zijn hoor! Maar jij hebt al zoveel kunstwerken gemaakt, dat je ook niet steeds mooier kan! Jouw album staat onder mijn favorieten, dus ik zie ze allemaaaaaaal! :P En jouw boetseersels..........ik moet nog zoveel daarvan leren!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

12

Ik vind hem erg leuk !!!!  Inderdaad wat anders ja.... :)
Maar wel geslaagd!

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

13

ik vind hem echt supergaaf!!!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

14

WAUW, schitterend weer

15

ik vind hem eigenlijk wel heel erg leuk hoor!!! :thumb:  :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

16

Wat een onwijs leuke taart weer. Ben echt 'jaloers' op je boetseertalent!!!!!!!!!

17

Ik vind 'm super! Het oosterse tintje is goed gelukt. Ik vind de kleuren mooi bij elkaar passen en de boetseersels maken de taart echt af. Leuk detail vind ik de hartjes met stipjes.

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

Ik vind hem echt geweldig!

19

Leoni deze is ook weer  top  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb: ,word ééntonig maar kan niet anders zeggen,ze zijn altijd top van jouw,ben ook nog steeds fan van jouw taarten  ;)
groetjes Carla

Hij is anders dan je andere taarten. Maar zeker niet minder mooi hoor!!!!
En de poppetjes zijn weer GEWELDIG!!!! Zo JALOERS!
Geef jij toevallig ook workshops?  :x

:P  Donja

PS Ik moet voor komende vrijdag een taart maken (met voor mij ook een speciaal randje eraan). Wil eigenlijk een dergelijk meisje maken... Als je nog tips & trucs hebt.....  :P

Maak je niet druk over het feit dat je het druk hebt... dat kost alleen maar onnodige energie!

wauw, prachtig geboetseerd

cake my day

22

Wat een lieve popjes zijn het weer, dat ooserse is echt wel geslaagd  :thumb:

23

Fantastisch

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

24

Die VOETJES, hoe cute!! Super boetseersels!! En de stipjes royal icing maken hem helemaal af.

Taarten - workshops - antiek en nog veel meer!
Kijk op http://www.vanrinske.nl

25

Hij is prachtig zeg, niet alleen de taart maar ook de meisjes !!

Groetjes, Conny