Re: GOUD Gewonnen bij Mega Taarten Festijn
gefeliciteerd echt heel erg mooi!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » GOUD Gewonnen bij Mega Taarten Festijn
Ja, in het echt was ie nog veeeeeeeeel mooier! En het was duidelijk te zien dat die van jou was! Prachtig hoor! Gefeliciteerd met je 1e prijs!
Ben trouwens wel heel erg benieuwd ook wie die taart helemaal schuin aan de andere kant met dat prieeltje heeft gemaakt.....en hoeveelste die is geworden, ben hem hier nog niet tegen gekomen......maar WAT een werk zat daar in zeg!!
Ontzettend mooi, gefeliciteerd!
Proficiat... je taart sprong er ook echt uit vooral door alle details, kleur, techniek en een waanzinnig leuke topper! 
Natuurlijk ook hier nog even gefeliciteerd! Prachtige taart, mooie combinatie van kleuren en vormen, geweldige topper.
Heb helaas maar kort van jouw workshop genoten (kon gelukkig Dot wel blij maken hiermee), maar hoop het binnenkort uitgebreid te mogen doen. Als je mij even mailt, dan stuur ik je de foto's van de prijsuitreiking.
Alice,
Respect! hele mooie taart en knap geschilderd!
Echt geweldig werkstuk.

prachtig gedaan Alice, weer een topstuk
Gaaf!
Dankjewel voor de reacties. De foto's zijn gemaakt. Maar ik kan toch geen keuzes maken
. Het zijn er bijna 20 foto's
. Nog maar even nadenken welke ik wel ga plaatsen en welke niet.
Nog even geduld allemaal. 
Hij is SUPER! Echt een plaatje!
Wij (Buufs-taarten) vonden het ook heel leuk je ontmoet te hebben. 
nog maar een keer een reactie haha, met de nieuwe foto's is de taart beter te bekijken en hij is zo gaaf met al die mooie geschilderde details! 
Heel mooi en gefeliciteerd!
Sodeju, wat een MEGAGEWELDIGPRACHTIGONGELOOFLIJKGAVE taart
.
Natuurlijk ook hier nog even gefeliciteerd! Prachtige taart, mooie combinatie van kleuren en vormen, geweldige topper.
Heb helaas maar kort van jouw workshop genoten (kon gelukkig Dot wel blij maken hiermee), maar hoop het binnenkort uitgebreid te mogen doen. Als je mij even mailt, dan stuur ik je de foto's van de prijsuitreiking.
Dankjewel voor je reactie.
Mailtje is net verstuurd. Ik hoop dat je toch nog een beetje van mijn workshop hebt geleerd.
Yes, daar is jouw WonderCake. Proficiat!!!
Onmiskenbaar een creatie van jou, dat was in 1 tel duidelijk bij het MTF.
Ik heb er met grote bewondering naar staan kijken. Was / ben er helemaal weg van.
Heerlijk dus, al die mooie foto's in dit topic. Wat een kijkfeest!
Wow , wat een geweldige taart.
Gefeliciteerd met je behaalde GOUD , echt geweldig
Gefeliciteerd...het is ook een prachtige taart 
Wauw, gefeliciteerd!!!!! Deze is echt ge-wel-dig. Inderdaad dit is echt met recht een kunstwerk

Nogmaals Gefeliciteerd, ik geloof dat ik het je nu 3 x heb gefeliciteerd
Het was een prachtige taart.
in 1 woord: PRACHTIG!!!!
Prachtig!!
Wow. Ik heb je helemaal gemist in de parade maar wat een ongelooflijke taart zeg. Val bijna van m'n stoel zo mooi!!!!
Super, super, supertje mooi!
Wow.... *raapt haar kin van de grond*....
Echt he-le-maal geweldig!!!!
Dankjewel voor de leuke reacties en felicitaties.
@Kiruiv ik hoop dat je je kin inmiddels hebt opgeraapt
@annekehil zou het jammer hebben gevonden als je door mijn taart van de stoel was gevallen, dadelijk had je nog wat gekneusd of zo
@Hertje wat mooi om te lezen dat je gelijk aan de taart had gezien dat deze van mij was.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » GOUD Gewonnen bij Mega Taarten Festijn