Re: Mega Taarten festijn: Freehand Peacock Bridal Pride
Ik vond em PRACHTIG!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mega Taarten festijn: Freehand Peacock Bridal Pride
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vond em PRACHTIG!
Prachtige taart, alleen jammer van de vooral witte pauw. Niet dat het niet mooi stond op je taart, maar hoe ze gemaakt waren. Op deze foto zie je het niet zo, maar de ogen van die pauw waren niet de mooiste die ik gezien heb. Maar genoeg over die beesten, ik vond je taart echt prachtig uit zien, zo precies de motiefen aangebracht, en de kleuren

Dat dit bestaat!
Ongeloofelijk mooi!!
WAUW, echt prachtig 
Echt PRACHTIG!!!!! 
Gewéldig ! Ik vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat je niets gewonnen hebt . Deze techniek wijkt zo af van wat we al heel vaak zien dat je op zijn minst een eervolle vermelding verdient had ! Maarja , ik ben dan ook een grote fan van jouw taarten

Prachtig, maar als je hier niet mee hebt gewonnen ben ik erg benieuwd naar de taarten die wel in de prijzen vielen. Dit is iets wat ik in geen honderd jaar voor elkaar krijg....
Gewéldig ! Ik vind het eigenlijk onbegrijpelijk dat je niets gewonnen hebt . Deze techniek wijkt zo af van wat we al heel vaak zien dat je op zijn minst een eervolle vermelding verdient had ! Maarja , ik ben dan ook een grote fan van jouw taarten
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo supersweet!!thanks a lot...
Prachtig, maar als je hier niet mee hebt gewonnen ben ik erg benieuwd naar de taarten die wel in de prijzen vielen. Dit is iets wat ik in geen honderd jaar voor elkaar krijg....
Thanks a lot everyone!...
@renate: de taarten die gewonnen hadden waren prachtig en ook vol details. Ik had idd de pauwen niet moeten gebruiken en de taart op een standaard moeten zetten
. Maar voor een eerste keer ben ik supertrots op de reacties die jullie ons gegeven hebben!
heb je dan geschilddert met chocola? prachtige taaarttt
Hij is echt schitterend! Wat heb jij een ontzettend vaste hand zeg! Petje af! 
heb je dan geschilddert met chocola? prachtige taaarttt
Dank je framboosje
Heb icing de kleur van echte hennapasta gegeven. Leek idd net chocola 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mega Taarten festijn: Freehand Peacock Bridal Pride