1

Onderwerp: Buddy bakt duurste taart tot nu toe

Helaas nog geen plaatje, maar Buddy heeft volgens dit artikel de duurste taart ooit gemaakt. nl 30 miljoen dollar :x Althans dat is het bedrag wat er aan edelstenen, zoals robijnen, safieren, smaragden en natuurlijk diamanten op zit. De prijs van de taart komt daar nog overheen?
Buddy maakte deze taart voor Devorah Rose, een voor mij onbekende New Yorkse societydame. Zij geldt blijkbaar als de meestbegeerde vrouwelijke vrijgezel van New York en is de hoofdredactrice van het tijdschrift "social life magazine". (hm verdient beter dan fysiotherapie blijkbaar :s )
Volgens de schrijver van dit artikel wilde Deborah de duurste taart ooit hebben voor haar diamantfeestje :s
Blijkbaar leeft zij met het motto: maakt het onmogelijke mogelijk (letterlijk vertaald uit het artikel)
De taart is nog niet vrijgegeven in de media.

Ik heb een samenvattig gegeven van het artikel voor de niet-engelstaligen onder ons.

This $30 Million Cake From TLC's 'Cake Boss' Is Officially The Most Expensive Cake Of All Time

Yash Desai, The Rich Times|Nov. 30, 2011, 11:37 AM|1,043|
Yash Desai is the Editor of The Rich Times.

The record $30 million cake was created on the finale of TLC - Cake Boss. Cake Boss is a reality series which is set at Carlo’s Bakery in New Jersey and airs on cable television network TLC. The show focuses on Buddy Valastro and his family as they operate the baking business.

The record breaking cake was baked by buddy and his crew for New York city socialite Devorah Rose. In order to reach the stupendous $30 million mark, Buddy and his crew had to make use of $30 million worth of jewels that included emeralds, rubies, sapphires and of course some flawless diamonds. The show broke the record on what appears to be the season finale. The cake was made at the request of Devorah who wanted her dream of having the most expensive cake come true at her diamond gala. Apparently Devorah lives by a simple motto - Make the impossible, possible . Well, you certainly wont brook any arguments from us lady!

The New York Observer puts Devorah as one of the top 50 Media power bachelorettes for 2011.

The $30 million cake easily throws the previous records of $315,000 of Black Swan (China) and even the $1.65 million dollar cake from Japan.

The making of the cake has not yet been released to the media - rest assured, we shall update when we find the video. For now, this is an introduction to Cake Boss.

And if you must know who Devorah Rose is then besides being the editor-in-chief of Social Life magazine, she also loves to party and be seen at all the socialite events that are :

( Video )

The Rich Times

Read more: http://www.businessinsider.com/30-milli … z1fMfodzfc

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

Re: Buddy bakt duurste taart tot nu toe

Ik heb "De Taart" al op FB gezien,op het profiel van Cake Boss...
Vindt hem eigenlijk niet bijzonder,het is een gewone witte stapel waarop een allegaartje aan juwelen hangt :o
............................Al had ik graag wel een "strategisch"(=lees:met veel juwelen :lol: ) stukje taart gehad.... :D  :D

:lol:

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

3

hmmm, heb geen foto kunnen vinden op FB...

Vind het eigenlijk wel van de zotte, een taart van 30 miljoen!!!! Denk niet dat het in heel amerika in goede aarde zal vallen, aangezien heel veel mensen op zwart zaad zitten :s

4

Voer voor een revolutie: volk leeft in armoede, lijdt honger en een of ander rijkeluismeisje eet taart voor een paar miljoen. :nooo
De uitspraak "Let them eat cake" is nooit door Marie-Antoinette gedaan, maar het past hier wel mooi bij...

Zondag 14 oktober loop ik 4 Mijl voor de Dierenbescherming afdeling Groningen. Je kan mijn actie steunen via http://www.geef.nl/sharon of http://www.geef.nl/actie/miles-4-animals - Alvast bedankt!

5

Siep schreef:

hmmm, heb geen foto kunnen vinden op FB...

Vind het eigenlijk wel van de zotte, een taart van 30 miljoen!!!! Denk niet dat het in heel amerika in goede aarde zal vallen, aangezien heel veel mensen op zwart zaad zitten :s

Je haalt de woorden uit m'n...ehhh.. toetsenbord  . Je hebt altijd mensen die van gekkigheid niet weten wat ze met hun geld moeten doen . Zeer wrang tegenover de mensen die op straat moeten leven op dit moment omdat ze uit hun huis zijn gezet bijvoorbeeld .

Carpe Diem !

6

En hoe eet je dan een taart bekleed met diamanten?  :think:

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

7

Voor mij zijn zulke bedragen gewoon niet te bevatten.
Zou je nou als New Yorkse vrijgezel echt gelukkig worden van zo'n taart......
Ik heb de foto er even bijgezocht en mooi vind ik 'm wel maar met de dame in kwestie heb ik eigenlijk alleen maar medelijden......
http://collinsdiamonds.files.wordpress. … -boss.jpeg

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

8

Ik denk dat onze kinderen nog veel blijer zijn met de taarten die mama of papa speciaal voor hun heeft gemaakt met heel veel liefde, dan zij met zo'n taart!!

9

Sandra-lala schreef:

Voor mij zijn zulke bedragen gewoon niet te bevatten.
Zou je nou als New Yorkse vrijgezel echt gelukkig worden van zo'n taart......
Ik heb de foto er even bijgezocht en mooi vind ik 'm wel maar met de dame in kwestie heb ik eigenlijk alleen maar medelijden......
http://collinsdiamonds.files.wordpress. … -boss.jpeg

Hij is scheef gestapeld....

en ik vind hem vergeleken met de juweeltjes ( ;) ) die jullie hier showen, maar vrij eenvoudig. Gewoon een witte stapel met wat juwelen er op geplakt.

10

Ben het helemaal met Anne eens, ik heb ze wel eens veel mooier voorbij zien komen.

Groetjes Eline

11

Is inderdaad een simpele taart met wat diamanten, wordt er eigenlijk een beetje verdrietig van. Er zijn zoveel mensen in Amerika en eigenlijk over de hele wereld die het geld kunnen gebruiken. Ik heb er eigenlijk maar 1 woord voor over...schaamteloos!

12

Ik vind de taart wel mooier dan veel andere 'diamanttaarten' die ik wel eens voorbij heb zien komen, maar 30 miljoen, is voor mij ook een niet te bevatten bedrag. 2000 mensen hebben hiervoor in de VS een jaarsalaris. Als je ziet hoeveel mensen dakloos zijn geworden in de crisis en in tenten/auto's leven, is het absoluut een schande. Ik ken deze dame niet en misschien geeft ze veel aan goede doelen, maar we hebben het wel over Amerika: veel uiterlijk vertoon, maar ook heel veel mensen die hele goede dingen doen, kijk maar eens naar Oprah of extreme homemakeover. Dat soort dingen krijg je in Nederland niet echt goed van de grond. Dat is de andere kant van de tegenstellingen tussen de VS en Nederland. De VS is een land van extremen, deze taart is daar een exeptioneel voorbeeld van, maar het is niet allemaal weggegooid geld, want het duurste van de taart is niet eetbaar en kan worden hergebruikt.

Een duurzaam taartje dus :+

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

13

ach ziet er strak uit maar daar is alles mee gezegt
zie hier vaak genoeg mooieren langs komen waar meer werk en liefde ingestoken is