1

Onderwerp: nog een nieuweling

Hallo,
Mijn naam is Janneke. Ik ben 25 en woon in Groningen.
Ik mocht altijd al graag koken en bakken en zo'n anderhalf jaar geleden zag ik voor het eerst van die mooi versierde taarten. Op internet informatie en filmpjes gezocht en het  een en ander geprobeerd en toen was ik gelijk enthousiast. Vorig jaar heb ik voor mijn verjaardag een basistaart workshop cadeau gekregen van vrienden. Sindsdien heb ik als de gelegenheid zich voordeed met veel plezier taarten gemaakt. Op deze site en het forum heb ik al veel informatie, tips en inspiratie opgedaan. Bedankt daarvoor!! De laatste tijd zijn er gelukkig steeds meer gelegenheden om taart te maken :) en heb ik veel op het forum gezeten. Zodoende werd het wel eens tijd om me aan te melden en voor te stellen. Ik hoop binnenkort ook eens wat foto's te kunnen plaatsen van de taarten die ik gemaakt heb (ik moet nog even uitvinden hoe dat werkt). Komend weekend in ieder geval weer druk aan de slag voor mijn verjaardag en sinterklaas.
Groetjes!

Re: nog een nieuweling

Hallo Janneke, welkom op het leukste forum van NL. Wat is het toch een leuke hobby en om het hier op het forum te lezen en inspiratie te halen maakt het alleen nog maar leuker!
Nog heel veel bakplezier.