1

Onderwerp: Goed gejat?....

Deze taart heb ik gemaakt voor de 60e verjaardag van mijn vader. Ik was op zoek naar iets in een auto thema. Mijn vader is automonteur. Een andere, veel mooiere versie, heb ik hier op het forum gezien en ik vond hem zo leuk dat ik geprobeerd heb om hem na te maken. De taart heb ik vanwege tijdgebrek eenvoudig gelaten. En de auto staat op een kunststof plaatje zodat ik em veilig kon vervoeren. Bedankt voor de inspiratie!!

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-3GOJZUQB.jpg

2

Re: Goed gejat?....

Heel leuk gedaan :thumb:

Erg leuk

Hoi Femmel,
Wat grappig dat jij hem ook gejat hebt! Ik dus ook. Alleen moet ik nog met de auto beginnen.
Ik heb voor volgende week mijn eerste opdracht staan, en mijn keuze is dus ook op die gevallen.
Want hij is zo gaaf!!!
Heb je nog tips van lastige stukken wat je tegen kwam?
Als ik naar jou taart kijk, had ik de weg alleen doorgetrokken tot de taartrand onderaan.
Verder vind ik hem er erg leuk uit zien! Knap gedaan!!!
Groetjes!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

5

@IngridV, Hoi!
Ik vond het hele ding lastig hihi. Ik ben nog niet zo lang bezig met taarten decoreren en ik ben met de auto echt een paar uurtjes zoet geweest. Moest wel de marsepein en fondant nog kleuren en mijn man ging er tussendoor met de laptop vantussen zodat ik geen voorbeeld meer had.  :s 
Ik had t met de weg achteraf ook anders gedaan. Deze is op een stukje plastic gelegd (van een pizzarondje) en toen de auto erop. Hij ligt dus volledig los op de taart en daardoor sluit hij ook niet aan.
Ik was bang dat ie t anders in de auto niet zou overleven. Maar het ziet er niet zo mooi uit, daar heb je zeker gelijk in. Nu heeft mijn vader hem zo lang mogelijk bewaard en er heeeeeel veel foto's van gemaakt  :lol:  :lol: En de taart hebben ze gezellig samen opgegeten. Wel eer van al het werk.
Bedankt voor je feedback! Groetjes!

Wauw, knap!!! Doe 't je niet na!

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

Wauw, knap!!! Doe 't je niet na!

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

8

Hoi Femmel
Ik kan de afbeelding niet zien!! kun jij mij een link sturen zodat ik de foto alsnog kan zien?

9 Laatst bewerkt door coconuts (28-04-2013 15:02)

jammer ik zie m niet

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

10

Ik zie ook niets!

11

Oud topic, misschien is de foto inmiddels verwijderd  ;)