1

Onderwerp: Hallo een nieuweling

Hallo,
Mijn naam is Coby en wil beginnen met het maken van cupcakes. Ik heb een en ander gekocht maar weet eigenlijk niet of dat voldoende is. Als ik deze site lees kom ik allerlei zaken tegen die mij [nog] niet bekend zijn en lijkt het allemaal ook heeeel moeilijk [kan wel bakken en kokkerellen] Kan iemand mij wat beginnerstips geven?

Ik heb: een cupcake vorm met papiervormpjes, Icing, botercreme, cupcakemix, rolfondant, marsepein wat smaakmakers en kleine marsmellows. geen idee of ik daar wat mee kan, ik heb er wel zin in!Alles via de site gekocht, ik woon in Zeeland eiland Tholen en hier in de buurt ken ik nog geen winkels.
Lijkt mij prima zo een site.
Ik hoop op reacties.

Je kijkt, je proeft... en je bent verloren.

2 Laatst bewerkt door e.b.m. (14-09-2011 18:44)

Re: Hallo een nieuweling

Hallo Coby, welkom hier op het DLT-forum. Cupcakes maken is hartstikke leuk en ook heel veelzijdig. Je kan ze bekleden met fondant of marsepein (op een dun laagje botercrème of warmgemaakte en gezeefde jam of
- lemoncurd bijvoorbeeld). Ipv bekleden met fondant/marsepein kan je ook een toef botercrème erop spuiten, al dan niet met een extra smaakje. Je cupcakes vullen met bijv. stukjes chocola of je toef besprenkelen met discodip, nougatine, chocola etc.etc.

Probeer met de zoekfunctie hierboven het e.e.a. op te zoeken en je komt echt een bron aan informatie tegen.

Heel veel succes!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

3

Welkom op de DLTforum. Ik kwam je vandaag tegen toen je een berichtje bij Bergen op Zoom had gezet. Leuk eindelijk eens iemand uit de buurt.

Hallo Coby, welkom op dit gezellige en verslavende forum.
Heel veel succes met je eerst cupcakes.