26

Re: Waar zijn zakken van 15 kilo cupcake mix te koop??

Huh 15 kilo kost maar 17 euro????

Een zak van 5 kilo biscuitmix van FunCakes kost bij de Makro ongeveer 16,50 inclusief btw.........

Weet je het zéker, 17 euro lijkt érg weinig (maar ik dacht dus ook dat dat überhaupt niet verkrijgbaar was... ;))...... :o

27

17 euro voor 15kg?? Cupcakemix?? Van FunCakes?? :S

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Als het zo weinig kost ga ik even inslaan ...

29

Marianne schreef:

17 euro voor 15kg?? Cupcakemix?? Van FunCakes?? :S

Mijn idee......  ;)

30 Laatst bewerkt door Cupla (30-11-2011 09:18)

Jep er stond bordje ernaast....Dus ik neem aan dat goed is en anders navraag doen.

Heb zelf uiteindelijk 1kg meegenomen omdat ik niet zoveel meer bak...

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

31

Cupla schreef:

En als je niet kan vinden is denk ik dan de laaste zakken want er lagen maar 2 zakken in dordrecht en toevallig kwam medewerker naar me toe van makro en die wist me vertellen dat hele funcake assortiment eruitgaat omdat niet goedloopt ??? ik heb vol verbazing die vrouw aangestaard

Ik mag hopen dat niet waar is want ik vind juist fijn dat daar te koop is

mja in verhouding met alle mensen die bij de makro zijn kopen de meeste geen bakproducten..

32

ik denk toch echt, dat er hier een verwarring tussen de 5 en 15kg is hoor!! vooral met die prijs!!!

Groetjes, Dorothea.

Dot schreef:

ik denk toch echt, dat er hier een verwarring tussen de 5 en 15kg is hoor!! vooral met die prijs!!!

Dat dacht ik zelf dus ook maar kan er natuurlijk ook compleet naast zitten  :rolleyes:

34

Dot schreef:

Dat dacht ik ook maar dat werd van de tafel geveegd..... ;) :o

35

Het kan niet anders dan dat moeten OF de zakken van 5 kg geweest zijn.. Of een enorme fout van de Makro..

Ik had vandaag een klant in de winkel die aangaf dat de 5kg zakken Biscuit van funcakes bij de makro rond die prijs (net er onder) lagen..
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze naast die zakken dan 15 kg zakken leggen die net zo duur zijn..

Even voor de duidelijkheid..
De zakken van 15 kg zitten in witte zakken met wel een sticker van Funcakes erop
De zakken van 5kg zitten in de gebruikelijke roze/gele funcakes verpakking...

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

36

Bommeltje schreef:

Het kan niet anders dan dat moeten OF de zakken van 5 kg geweest zijn.. Of een enorme fout van de Makro..

Ik had vandaag een klant in de winkel die aangaf dat de 5kg zakken Biscuit van funcakes bij de makro rond die prijs (net er onder) lagen..
Ik kan me echt niet voorstellen dat ze naast die zakken dan 15 kg zakken leggen die net zo duur zijn..

Even voor de duidelijkheid..
De zakken van 15 kg zitten in witte zakken met wel een sticker van Funcakes erop
De zakken van 5kg zitten in de gebruikelijke roze/gele funcakes verpakking...

Zoals ik al zei, rond de € 16,50 dus.... (inclusief BTW ;)). Dat zijn inderdaad de 5 kilo zakken van FunCakes.

Ben nog steeds benieuwd, nog steeds geen idee (geen tijd ook  :D).  :think:

37 Laatst bewerkt door Dot (01-12-2011 07:41)

ik wil eigenlijk vandaag nog wel even naar de Makro, de patissier lacht me zo lief toe vanuit het krantje.... wel handig voor erbij... dus ik zal meteen eens verder kijken.

Groetjes, Dorothea.

38

Ik zal foto maken van prijs en zak volgende x als ik weer tegenkom in Dordrecht Makro....

op dit soort momenten wou ik dat ik een makropas had of iemand kende die er 1 heeft  :grr:

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

40

Cupla schreef:

In dordrecht en barendrecht hebben ze wel....zie ze regelmaat liggen

in Barendrecht hebben ze ze niet!

Groetjes Carolien

41 Laatst bewerkt door Cupla (01-12-2011 12:50)

@ Taartlien heb je medewerker gevraagd....want zoals ik eerder aangaf in topic: het zijn niet hardlopers dus liggen meestal in magazijn.....

Ik ben gisteren bij de makro in delft geweest, maar daar stonden geen 15 kg zakken.
Heb er eerlijk gezegd ook niet naar gevraagd, want ik was niet van plan om het mee te nemen.

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

43

Ik heb maandag bij de makro Barendrecht VIJF kilo gekocht voor 16 zoveel incl. btw.

Maar goed Cupla foutje is menselijk hoor! Geen punt...

44

@ mrs cake ik moet ook zeggen dat prijskaarten bij makro ook niet altijd op juiste plekken zit....Dus daarom zei ik ook dat ik volgende x als ik zak zie foto ga maken en prijs erbij....

45

Ja graag zelfs want dan neem ik die voor dezelfde prijs wel mee dus alvast bedankt.

46

@Pennyroyaltea, ik heb er 1, woon ook in Dordrecht, dus als je een keer hele erge drang hebt om die kant op te gaan mail je maar hoor, dan gaan we samen, ik ben altijd wel in voor een uitje en lekker shoppen  :D

I just love it....!!

47

Ik ben net bij de Makro in Duiven geweest en die prijs is idd van 5kg mix. Ik heb zelfs een medewerkster gevraagd en ze hebben 15kg NIET in het assortiment en kunnen het dus ook niet bestellen, wel gaf ze aan, dat in uitzonderlijke gevallen vestigingen een product kunnen bestellen als ze een grote klant voor een speciaal product hebben; maar dan hebben ze wel altijd meer op voorraad dan maar 1 of 2.

Groetjes, Dorothea.

48

Hier in Assen zijn de zakken van 15 kilo 49,75 euro. Van Fun Cakes!!

49

twinstwins schreef:

Hier in Assen zijn de zakken van 15 kilo 49,75 euro. Van Fun Cakes!!

Biscuit- of cupcakemix?

50

Dat scheelt ook niet veel dan met de 5 kilo zakken...!! 3x 16,50 euro is  49.50 ipv 49,75 voor de 15 kg zakken die twinstwins noemde.

Ik denk dat het zo gek nog niet is om 3 zakken van 5 te kopen en de zoektocht naar 15 bij deze te staken  :lol: ..... Voor 0,25 cnt ga ik niet stad en land af...

I just love it....!!