1 Laatst bewerkt door Linda D. (30-11-2011 23:05)

Onderwerp: Blauwe bruidstaart

Oh zucht. Krijg het nog warm als ik de foto maar weer zie. Toch maar besloten om m'n foto te posten, misschien kom ik zo ooit nog van m'n trauma af... Leuk hoor, als je door een collega gevraagd wordt voor haar bruidstaart, maar ik ben voorlopig weer even genezen. Wát een stress. En letterlijk op de allerlaatste minuut klaar.

Ik had thuis de taarten gemaakt en ging op locatie stapelen en afwerken. Met bibberhandjes. Na het maken van de foto zag ik aan de linkerkant het koord hangen (kon ik nog vastzetten) en aan de rechterkant een hoekje losgescheurd (was niks meer aan te doen).  Bovenop een huwelijksbootje met daarin een bruidegomhoedje en twee bruisdhandschoentjes (hoop dat de echte fotograaf daar een goede foto van heeft kunnen maken).

Bruidspaar vond het erg mooi. En ontzettend lekker!

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/302683_169462373149409_100002569425949_288021_1407395575_n.jpg

2

Re: Blauwe bruidstaart

Hij is mooi! echt wel! Niet twijfelen hoor. :thumb:

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

3

Mooie, nautische bruidstaart!  :thumb:

Het bruidspaar was helemaal tevreden super toch  :thumb:

Als ik mijn eerlijke mening mag geven: Ik vind hem eigenlijk niet zo  :nooo
Vergeleken bij je andere taarten die ik net van je heb bekeken vind ik deze helemaal niet zo strak en netjes, hij oogt voor mij erg rommelig en snel snel snel werk... En ik vind dat dat juist bij bruidstaarten niet moet!
Maar goed de opdracht gever had misschien niet al teveel verwachtingen ? En als zij tevreden zijn dan is het goed toch ?

Op de 2de taart zijn dat poeder suiker vlekken ? Of hoort dat zo ? Als het poedersuiker is dan is het misschien een idee om met crisco te werken i.p.v poeder suiker ?

6 Laatst bewerkt door Sweet Carolyn (01-12-2011 12:09)

sweetheart88 schreef:

Als ik mijn eerlijke mening mag geven: Ik vind hem eigenlijk niet zo  :nooo
Vergeleken bij je andere taarten die ik net van je heb bekeken vind ik deze helemaal niet zo strak en netjes, hij oogt voor mij erg rommelig en snel snel snel werk... En ik vind dat dat juist bij bruidstaarten niet moet!
Maar goed de opdracht gever had misschien niet al teveel verwachtingen ? En als zij tevreden zijn dan is het goed toch ?

Op de 2de taart zijn dat poeder suiker vlekken ? Of hoort dat zo ? Als het poedersuiker is dan is het misschien een idee om met crisco te werken i.p.v poeder suiker ?

Dit is ook mijn mening, vooral dat poedersuiker op de taart.
Ik hoop dat je trauma niet verergert, want dat is niet de bedoeling.
Hoop dat je hier iets aan hebt, om van te leren.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline