1

Onderwerp: Mega Taarten Festijn, mijn inzending

Voor de cupcakes had ik me al snel aangemeld en later ook maar voor de taart. Ik wist dat ik geen kans maakte maar het leek me erg leuk om mee te doen. Ik wilde alleen niks standaards doen, vandaar deze kleuren. Ik heb tot nu toe 8 bruidstaarten gemaakt en maar 1 stel wilde een topper. Dat was voor mij de reden om er nu ook niet voor te kiezen. Het ontwerp.. Daar heb ik heeeeel lang over na moeten denken. De taart was klaar op 26.11.11 om 05.00 uur. Hehe.

http://94.100.114.162/1442750001-1442800000/1442758901-1442759000/1442758964_6_VQTj.jpeg

Bedankt voor het kijken.

Re: Mega Taarten Festijn, mijn inzending

heel mooiii :thumb:

3

al die ruches over elkaar vind ik mooi, het tussenstuk iets minder.

Groetjes, Dorothea.

4

mooi gedaan!

5

Ik blijf het een topprestatie vinden, dat mensen aan een wedstrijd mee doen, daar heb ik veel waardering voor. En wat je zegt: je hoeft niet te winnen, om toch te genieten van deelname. Het was een erg leuk onderwerp, waar je net even iets anders kan maken, dan wat jouw bruidsparen vragen.
En wat zal je moe gewwest zijn, op 26.11  :lol: , wat een stress zo op het laatate moment. Dat zal je niet meer overkomen een volgende keer waarschijnlijk. Lekker vroeg beginnen aan een dummie, maar dan is de kleur natuurlijk weer een nadeel ivm vervagen.
Idee origineel, deed iets minder bruidsachtig aan, maar er zijn natuurlijk altijd mensen die dit wel voor hun bruiloft willen  :thumb:

Groet, Jolanda

ik vind hem wel mooi gedaan met die ruches, maar ik vind de kleur wat minder. zeker voor een bruidstaart. het tussenstuk vind ik ook niet heel erg goed passen bij de ruches van de taarten. die had ik dan misschien ook wat 'drukker'  gemaakt als je begrijpt wat ik bedoel.

maar dat neemt helemaal niet weg dat ik het super vind dat je mee hebt gedaan, en het durft :thumb:  :thumb:  :thumb:  dat kan je van mij niet zeggen :o  :s

leuk je nog even gesproken te hebben, en gefeliciteerd met je gewonnen boek!

I never met a calorie I didn't like....

7

Bijzondere taart, dat wel, maar hij oogt eerlijk gezegd niet echt als een taart voor een heel vrolijke dag.
Blijft harstikke mooi gedaan hoor, begrijp me niet verkeer, ik doe het je niet na!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

8

Bedankt voor jullie reacties.
Wat kleur betreft is dat heel persoonlijk. Ik heb 4 bruidstaarten gemaakt in het grijs waarvan 1 met zwart. Dan vind ik deze toch wat vrolijker. Ik hou er wel van. Het middenstuk wilde ik eigenlijk helemaal vol doen met anjers maar dat paste niet. Daarbij werkte een dummie ook niet zo mee. Het was mijn eerst gemaakte dummie. Volgende keer maar oase nemen, prikt beter. Haha.

Het was inderdaad super leuk om mee te doen. Nu hopen dat het rapport snel binnen komt. Ben zo benieuwd.

Een hele prestatie, alleen waren de kleuren niet wat je bij een bruidstaart zou verwachten. De aankleding van het geheel zag er heel verzorgd uit  :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline