Onderwerp: Hoe maak ik huidskleurige fondant
Hoe maak ik huidskleurige fondant??
Ik hoor graag!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hoe maak ik huidskleurige fondant
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe maak ik huidskleurige fondant??
Ik hoor graag!!
wilton ivory kleur.......voor wat meer gelig
roze voor rozig......
ik gebruik altijd ivory en als dat goed gemeng is, een mini beetje roze... echt een mini beetje...
Ik doe er vaak heel veel zwart in, vooral zo rond Sinterklaas-tijd....
Ik gebruik daar ook altijd Ivory van Wilton voor
@yakefrank.....ik veel bruin....
Ik doe er vaak heel veel zwart in, vooral zo rond Sinterklaas-tijd....
En als je nou alleen de kleuren rood, blauw, geel en oranje in huis hebt....... Hoe maak ik dan iets wat het dichtste bij huiskleur ( lees wel blanke huidskleur) komt
Dan meng je de witte fondant met een heel klein puntje rood en een nog kleiner puntje geel.
Begin met kleine porties om te kleuren.
Als de fondant te gekleurd is meer fondant toevoegen.
Houdt er rekening mee dat je een heel klein puntje van een cocktail prikkertje gebruikt van de kleurstof, je kan er beter bij doen dan afhalen.
Dit komt het dichtst bij huid kleur met deze kleuren.
Succes.
Aaaaahwwww Annette.....Tnxx!! En voor de rest....kzal de kleur ivory in huis halen en zwart en bruin op verzoek van Yakefrank en Maartje
ja ,als je nu wat bruin had zou het al beter gaan maar het zal zo ook voldoen voor nu.
Tis maar voor een heel klein bolletje dat ik nodig ben voor het bekkie van Sinterklaas en zijn handjes....Dus ik zal een heeeeeeel klein puntje rood doen en en nog kleiner puntje geel....Waar was ik de bruin voor nodig geweest ??
Wit met rood en geel en bruin geeft nog betere huidskleur.
De officiële kleur die je hiervoor gaat gebruiken is ivoor met pietsie rood en in ivoor zit wit met pietsie bruin en geel.
Vandaar.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Hoe maak ik huidskleurige fondant