Onderwerp: Eindelijk had ik mijn nieuwe speelgoed...
en er zwarte pietjes van gemaakt voor mijn kleine mannetje. Wat gaat dat makkelijk die cakepopmaker, in een paar minuten een hoop cakepops.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Eindelijk had ik mijn nieuwe speelgoed...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en er zwarte pietjes van gemaakt voor mijn kleine mannetje. Wat gaat dat makkelijk die cakepopmaker, in een paar minuten een hoop cakepops.

wat leuk....., zit er ook over te denken de cakepop maker te kopen
O.K., nu heb ik lang genoeg weerstand geboden; ik wil hem ook!!
Heel leuk trouwens, je pietjes!
PS Mag ik vragen waar jij hem gekocht hebt? Volgens de media markt in Hasselt wordt hij niet verdeeld in België???
Ik heb hem bij "het taartenwinkeltje" in Eindhoven besteld langs de belgische webshop maar heb wel heel veel geduld moeten hebben. Had hem besteld op 3 november en pas gisteren aangekregen. Ik denk dat ze wachten tot ze een aantal belgische bestellingen hebben en die dan tegelijkertijd versturen.4 Mails, die niet beantwoord werden en één telefoontje later heb ik hem dan eindelijk aangekregen.
Ik heb hem bij "het taartenwinkeltje" in Eindhoven besteld langs de belgische webshop maar heb wel heel veel geduld moeten hebben. Had hem besteld op 3 november en pas gisteren aangekregen. Ik denk dat ze wachten tot ze een aantal belgische bestellingen hebben en die dan tegelijkertijd versturen.4 Mails, die niet beantwoord werden en één telefoontje later heb ik hem dan eindelijk aangekregen.
Inderdaad dat denk ik ook.
Heb hem dinsdagavond de 22ste betaald en pas gisteren geleverd. En zoals gewoonlijk als je op iets wacht.. ben je niet thuis
Gaat men vriend vandaag speciaal nog na het werk naar het afhaalpunt (gb) om hem op te halen, heeft de postbode het pakket toch wel niet afgegeven in een ander afhaalpunt ...! Nu heb ik hem nog niet !!!! :-( frustrerend
Nu kan ik er pas zaterdag om gaan
Had ook eerst mail gestuurd om te vragen hoe het zat, want heb ook geen bevestigingsmail ontvangen ect, ook geen reactie.
Ben niet zo tevreden over de service. Denk eerste en laatste keer voor mij.
Ja, ik heb hem ook gisteren aangekregen. Voor mij is het ook de eerste en laatste keer geweest want dat is inderdaad geen service vind ik. Als ik hier in de webshop iets bestel heb ik het al altijd op 2 dagen thuis gehad.
Kan je me zeggen of het echt een grote doos is? de diepte ervan? Als hij in mijn fietstas past kan ik er morgen achter 
Ja hoor, die past er in , het is geen grote doos. Heb ze even voor je gemeten: 31 op 14 cm is de doos van de cakepopmaker. Er zit dan nog een andere omheen.
Super dan haal ik hem zeker :-) Kan niet meer wachten.
Bedankt voor je snelle reactie; goeie service 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Eindelijk had ik mijn nieuwe speelgoed...