Re: The Postcard Project Cookie Swap!
Lijkt me ook leuk, maar de koekjes moeten dus per post gestuurd worden?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » The Postcard Project Cookie Swap!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn koekjes zijn vandaag de deur uit gegaan, hopelijk komen ze snel en vooral ook heel aan bij de drie dames!
die van mij gaan morgen op de bus
hoi carla89
ik heb jou koekjes gekregen, ik heb ze nog niet geproefd, maar ze zien er wel goed uit. Alleen de postbode is er niet zuinig mee geweest. bijna alleemaal kapot.
als het goed is krijg je morgen die van mij
groetjes....
die van mij gaan morgen op de bus
Voor jou gisteren op de bus gedaan, groetjes Esther
Mijn koekjes zijn vandaag de deur uit gegaan, hopelijk komen ze snel en vooral ook heel aan bij de drie dames!
Als jij in Lelystad woont, heb ik ze voor jou gisteren op de bus gedaan,
groetjes Esther
Doosje en bubbeltje plastic erom heen.... Je kan nooit garanderen dat ze dan heel aankomen, maar met een foto van de koekjes en het recept kom je zelf al een heel eind en de smaak zal er niet onder lijden als de toch nog kapot aankomen, toch..??
Groetjes, Miriam
Zo heb ik die voor jou gisteren op de bus gedaan, heb je ze ontvangen , groetjes Esther
Jaaa ik heb ze gehad !
ze zijn heerlijk !
mijne gaan morgen of vrijdag op de post ^^
Esther je koekjes zijn binnen! Ze zijn erg lekker!!
Ik heb nog een pakketje binnen maar nog geen tijd gehad om te kijken
ja ik woon in maassluis en moest ze naar lelystad brengen, nou dus per post gedaan, niet te doen om die te brengen, wel leuk om te versturen en te ontvangen,
hoi carla89
ik heb jou koekjes gekregen, ik heb ze nog niet geproefd, maar ze zien er wel goed uit. Alleen de postbode is er niet zuinig mee geweest. bijna alleemaal kapot.
groetjes....
ik heb die van jou gekregen, erg lekker zijn bijna op, kaartje voor jou net op de bus gedaan,
nog heel erg bedankt...
Als jij in Lelystad woont, heb ik ze voor jou gisteren op de bus gedaan,
groetjes Esther
Ik woon idd in lelystad.
Ik heb je koekjes woensdag binnengekregen.
Ik hoefde de verpakking niet eens open te maken om te weten dat het de koekjes waren, wat roken ze lekker zeg!
En natuurlijk smaakten ze echt super lekker.
Ik hou heel erg van de smaak van kaneel, dus de koekjes waren echt wel aan mij besteed!
Super bedankt en ik vond het erg leuk om eens mee te doen!
hoi carla89
groetjes....
Heyhey,
Ik had nog wel zo mijn best gedaan om ze goed te verpakken, helaas.
Ik heb die van jou woensdag binnen gekregen.
Wat een leuke trommel en wat een heerlijke koekjes.
Ik ben ook heel slecht in kiezen, dus ik kan me voorstellen dat het lastig was om te kiezen wat voor koekjes je ging maken.
Mijn moeder is helemaal fan van de schuimpjes die je hebt gemaakt. Ze waren van buiten lekker knapperig en van binnen nog een beetje kleverig, precies zoals we het lekker vinden.
De spritsen waren ook super lekker, wel groot om zo in één keer op te eten, maar ja, dan doe ik er ectra lang mee.
De kokoskoekjes waren ook lekker. Ik maak ze ook wel eens, maar dan klop ik de eierdooiers en de suiker en het eiwit klop ik dat stijf. Persoonlijk moet ik zeggen dat ik ze dan iets lekkerder vind, dan zijn ze iets luchtiger en hebben ze een nog knapperdiger (schrijf je dat zo????) korstje, maar verder waren ze heerlijk.
Super bedankt!!!!!!!!!!
keupje schreef:hoi carla89
groetjes....
Heyhey,
Ik had nog wel zo mijn best gedaan om ze goed te verpakken, helaas.
Ik heb die van jou woensdag binnen gekregen.
Wat een leuke trommel en wat een heerlijke koekjes.
Ik ben ook heel slecht in kiezen, dus ik kan me voorstellen dat het lastig was om te kiezen wat voor koekjes je ging maken.
Mijn moeder is helemaal fan van de schuimpjes die je hebt gemaakt. Ze waren van buiten lekker knapperig en van binnen nog een beetje kleverig, precies zoals we het lekker vinden.
De spritsen waren ook super lekker, wel groot om zo in één keer op te eten, maar ja, dan doe ik er ectra lang mee.
De kokoskoekjes waren ook lekker. Ik maak ze ook wel eens, maar dan klop ik de eierdooiers en de suiker en het eiwit klop ik dat stijf. Persoonlijk moet ik zeggen dat ik ze dan iets lekkerder vind, dan zijn ze iets luchtiger en hebben ze een nog knapperdiger (schrijf je dat zo????) korstje, maar verder waren ze heerlijk.Super bedankt!!!!!!!!!!
Hier waren ook de kokoskoekjes favourite, maar die andere ook hoor. Mmmm
Esther je koekjes zijn binnen! Ze zijn erg lekker!!
Ik heb nog een pakketje binnen maar nog geen tijd gehad om te kijken
Hoi heb ik van jou ook koekjes gehad ? Stond alleen naomi op de kaart, kan dus geen bedank kaartje sturen
Ik heb mijn 3 pakjes vandaag de deur uit gedaan....
En heb al 2 pakjes gekregen.
Wat leuk zeg.
gr, Miriam
Noompie schreef:Esther je koekjes zijn binnen! Ze zijn erg lekker!!
Ik heb nog een pakketje binnen maar nog geen tijd gehad om te kijkenHoi heb ik van jou ook koekjes gehad ? Stond alleen naomi op de kaart, kan dus geen bedank kaartje sturen
oeps haha.. we gingen een weekend weg dus ging allemaal snel snel
Ik mis nog een pakje...hebben jullie alles al binnen?
Hi meiden!
Jullie missen nog het pakje van mij (A) oeps
ik had een batch gemaakt vorige week maar die was zwaar mislukt en toen kwam dr van alles tussen
maar ze zijn gister op de bus gegaan ! dus hoop dat jullie ze morgen krijgen
Ik heb al mijn koekjes binnen !
die van naomi waren echt super mooi ! alleen jammer dat er geen recept bij zat
en die van paulien ware ook zalig !
ik mis inderdaad nog 1 pakje, en die van Naomi waren helaas bijna allemaal stuk, maar daarom niet minder lekker hoor, dochter en haar vriendin zaten er lekker van te smullen, kon nog net een stukje van een vlinder proeven..
wat vreemd dat de een ze wel heel heeft gekregen en de ander niet waren precies hetzelfde verpakt!
Ik heb die van Keupje ook gehad geloof ik, wat leuk in een trommel!! Mijn favo's zijn de schuimpjes en de kokoskoekjes doen het goed bij mijn man
Ik moet ook nog van 1 iemand de koekjes krijgen.
Ik ben benieuwd van wie en wanneer ik ze binnen zal krijgen, de andere koekjes zijn al bijna op, haha
ja alle koekjes binnen.
Bedankt allemaal meiden.
Ben zo suf geweest om ze met recept en al op het aanrecht te leggen en er flink viezigheid over heen te gooien, dus weet niet meer van wie ik ze kreeg.
Was een glas in lood koekje
Vandaag kreeg ik ze van mir kool
En kaneelkoekjes met icing erop
Vanavond het grote proeven !!!
Bedankt allemaal
Hoi die van jou gisterenavond gehad, super, en lekker,
heel erg bedankt,
groetjes Esther
Hi meiden!
Jullie missen nog het pakje van mij (A) oeps
ik had een batch gemaakt vorige week maar die was zwaar mislukt en toen kwam dr van alles tussen
maar ze zijn gister op de bus gegaan ! dus hoop dat jullie ze morgen krijgenIk heb al mijn koekjes binnen !
die van naomi waren echt super mooi ! alleen jammer dat er geen recept bij zaten die van paulien ware ook zalig !
ja alle koekjes binnen.
Bedankt allemaal meiden.
Ben zo suf geweest om ze met recept en al op het aanrecht te leggen en er flink viezigheid over heen te gooien, dus weet niet meer van wie ik ze kreeg.
Was een glas in lood koekje
Vandaag kreeg ik ze van mir kool
En kaneelkoekjes met icing erop
Vanavond het grote proeven !!!Bedankt allemaal
Ik heb ook glas in lood koekjes gemaakt, en volgens mij heb ik ze ook naar jou moeten sturen!
Ik heb gister de koekjes van mirkool binnen gekregen.
Helaas was er nog maar 1 koekje die heel was.
Voor de rest waren ze allemaal kapot, maar ze waren nog wel lekker hoor!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » The Postcard Project Cookie Swap!