1

Onderwerp: Ohh Help! Taartidee gezocht voor beginner

Ik weet niet of ik hier op de juiste plek zit op het forum, maar zet het hier maar neer.

a.s. zaterdag moet ik twee taarten gemaakt hebben, ben nog beginner en alles voorheen was een beetje prut.
Heb inmiddels 3 taarten bekleed met fondant met een hartje en zelf gevormde letters erop. Daarnaast heb ik een chocobom gemaakt.

Nu dus de uitdaging om 3 december een taart voor mn eigen verjaardag gemaakt te hebben. Daar kom ik dan wel aan, maak wel een simpel taartje.

Maar de grootste uitdaging is de taart voor manlief!! Hij is geen voetbal/auto/tv serie liefhebber oid.
Ik zat te denken aan een 18+ taart maar dat lijkt me nogal moeilijk voor een beginner. Had eerst iets met fitness/bodybuilding op de planning staan maar ook die uitdaging lijkt me te groot.

HELP! Tips? ideeen?

Re: Ohh Help! Taartidee gezocht voor beginner

als je het niet zeker weet, graag even melden, dan hoeven wij niet zo achter de feiten aan te lopen.

De rubriek decoreren heeft als subtitel:
Help elkaar aan of bij ideeën, plaatjes, vragen over puzzelen, icing spuiten, boetseren...

daar moet je topic dus staan, [move]--> daarheen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Kijk eens rond op de galerie hier aan de linkerkant.
En als hij van Bodybuilding houdt dan kun je als je iets simpels wilt toch een puzzel van een gewicht (voor gewichtheffen) maken?
Dat is simpel een stang met 2 gewichten aan het eind, dat kun je vast wel.
Nou veel succes.
Groetjes ,Annette

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

4 Laatst bewerkt door Bibi0406 (28-11-2011 14:48)

Tipsytaartje Nou nou mijn excuus hoor. Had even niet bij me opgekomen aangezien ik nogal in de taartenstress zit omdat ik nog spullen moet bestellen en maar 2 a 3 dagen heb om de taart te bedenken en te maken..

Annette Bedankt voor de tip, ik ben niet zo van de puzzelplaatjes, meer van het 3D. Daarnaast nog nooit een puzzelplaatje gemaakt dus ik begeef me dan een beetje op glad ijs ben ik bang.

Bibi0406 schreef:

Tipsytaartje Nou nou mijn excuus hoor. Had even niet bij me opgekomen aangezien ik nogal in de taartenstress zit omdat ik nog spullen moet bestellen en maar 2 a 3 dagen heb om de taart te bedenken en te maken..

Tirza zegt tegen je: als je het niet zeker weet, GRAAG even melden...

:think: Nee ik snap het niet... :nooo

6

Jammer dat je hier alleen komt om daar op te reageren.
Wat denk je hier mee op te lossen, te beginnen of te bereiken vraag ik me dan af..

Ik heb niks verkeerds gezegd, dus snap niet wat je probleem is.

on topic Heb een taartidee gevonden, dus ben helemaal blij :D  :D

7

Kun je niet een gek ventje boetseren, met een gestreept kort gewichthefpakje aan, zo'n grote snor met van die lange pieken en een boel borsthaar.

Een gewichtenstang die doorbuigt met twee bollen er op waar je het gewicht op zet......

Roep maar wat!!!