1 Laatst bewerkt door Poebie (30-11-2011 13:48)

Onderwerp: Voorstellen

Hoi allemaal,

Ben hier nog niet zo heel lang actief en ook redelijk nieuw in de wereld van het bakken en er valt voor mij nog zoveel te leren.

Voormijn huwelijk zo'n anderhalf jaar geleden hadden we een prachtige bruidstaart laten maken. Een prachtige gedecoreerde stapeltaart met bijpassende cupcakes. Ik was er toen al helemaal weg van, vooral van de decoraties, onze taart was prachtig geworden en smaakte zo lekker!

Nu ik zelf mama ben geworden (heb een dochtertje van 9 maanden) wil ik graag zelf proberen om straks voor haar eerste verjaardag een mooie taart te maken. Zodoende ben ik hier terechtgekomen. Binnenkort ga ik voor het eerst aan de slag, hoop dat het gaat lukken om iets moois in elkaar te zetten. Deze site heeft me zeker geinspireerd!

Groetjes, Shirley

2

Re: Voorstellen

Is er dan niemand die mij hier welkom heet???!

Beetje jammer dat iedereen wel een of meer reacties krijgt behalve ik.

Hallo Shirley, dan ben ik de eerste van het forum.
Van harte welkom. Het is echt geen onwil als mensen niet reageren hoor, want dit is zo'n druk forum dat je soms niet alles bij kunt houden.

Maar het is echt een heel leuk, gezellig, leerzaam en verslavend forum dus ik hoop dat je hier heel veel dingen vind die je weer kan gebruiken voor de taart voor je dochter.
Via de zoekfunctie kan je echt heel veel informatie vinden en anders gewoon vragen hoor.
Veel snuffelplezier hier en veel oefen / bakplezier thuis.

4

Eueuueh Welkom :D