Onderwerp: traktatie voor op school
Vandaag is mijn dochter 5 geworden. Ze heeft getrakteerd op cakepops.
Vond ze zelf behoorlijk machtig, maar de kinderen vonden het geweldig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » traktatie voor op school
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag is mijn dochter 5 geworden. Ze heeft getrakteerd op cakepops.
Vond ze zelf behoorlijk machtig, maar de kinderen vonden het geweldig.
Gefeliciteerd met je dochter!!!
Heb je ze gedipt in de discodip? Heb zelf nog maar pas 2 x pops gemaakt en zag nu op filmpje dat ze ze bestrooien, ik deed ook dippen maar kreeg ze niet zo mooi als jij... 
Vond het een heel gedoe om de gesmolten chocola er goed omheen te krijgen. Had wel gelezen dat je het er ff af moest kloppen ofzo. Maar het balletje was best kwetsbaar, en de chocola de dik. Heb hem in de chocola gedoopt, en met mijn vinger netjes uitgesmeerd en dan ff in de spikkels dippen. Heel bewerkelijk vond ik, maar superfeestelijk.
Hier bij de chinees hebben we een chcoladefontijn, maar zo dun had ik het echt niet. Hoe je dat wel krijgt, is voor mij ook nog een raadsel.
bij zo'n chocoladefontijn kan je de chocolade verdunnen door er wat olie aan toe te voegen;) maar je cakepops zien er leuk uit hoor!
bij zo'n chocoladefontijn kan je de chocolade verdunnen door er wat olie aan toe te voegen;) maar je cakepops zien er leuk uit hoor!
Thanks voor de tip 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » traktatie voor op school