1

Onderwerp: lekkere vanilie cupcake

Lieve Dames,

ik ben nieuwe hier mijn zoontje is bijna jarig en wil graag als traktatie cupcake maken alleen ik heb geen goed recept
wie kan mij daar bij helpen.

ik wil graag iets met cars erop
hoe moet dat en waar kan ik die dingen bestellen..

ik hoop dat iemand me kan helpen aan recept

bvd

xxx lamyae :)

2

Re: lekkere vanilie cupcake

Kijk eens aan de linkerkant bij recepten.
Staan ook recepten bij voor cupcakes.
Nog makkelijker is de funcakes mix voor cupcakes, ook via de webshop te bestellen of bij jamin te koop.

De cars versiering kun je zelf maken van marsepein of misschien even de webshops afstruinen.

Suc6,
John.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

3

heel erg bednakt is dat het standaard recept

gr lamyae

4

Als je weinig ervaring met bakken hebt zou ik het vanille recept of nog makkelijker de Funcake mix proberen.
Later kun je altijd nog iets uitdagender recepten proberen.

Wil je toch iets speciaals dan kun je altijd nog de cupcake ergens meer vullen zoals bijv een vruchtenjam.

Gr,
John.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

5

Het recept wat idd hier op de site staat (die van Nigella Lawson) is echt heel lekker en supermakkelijk te maken!
en misschien kun je kleine rondje printjes van Cars bestellen en die in een lekker toef op de cupcakes steken?

6

LindaF schreef:

Het recept wat idd hier op de site staat (die van Nigella Lawson) is echt heel lekker en supermakkelijk te maken!
en misschien kun je kleine rondje printjes van Cars bestellen en die in een lekker toef op de cupcakes steken?

heel erg bednakt voor je antwoord ik ga gelijk proberen

weetje misschien waar ik zo een spuit kan halen om mooien toefjes te maken

en heb je misschien /of kan ik ergens kijken hoe je chocolade toefjes kan maken miss zeg ik niet niet goed