Re: Boem......met zijn snuitje op de grond!!!!
Nou zeg, bedankt allemaal. Zoveel leuke reacties...ik ben helemaal overdonderd!! 
Groetjes Leonie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Boem......met zijn snuitje op de grond!!!!
Nou zeg, bedankt allemaal. Zoveel leuke reacties...ik ben helemaal overdonderd!! 
Jaja je hebt de 100 gehaald

Prachtig gewoon.
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooo Gaaf!
Fantastisch weer 
Wow,wow,wow wat een geweldige taart zeg super en wat een details zo erg leuk!
Heel erg mooi! En die lieveheersbeestjes zijn zo schattig!
Wauw wauw wauw!! 
...
...wacht even...
...even mijn kin van de grond rapen...
...........WOW!!!!!
haha inderdaad!! vind hem heeeeeeeeeeeeeel mooi! Hoop dat ik ooit zoiets zou kunnen maken..
had um nog niet gezien,maar Leonie wat is tie weer GAAFFFFFFF ,ben er weer stil van
wauwy
groetjes Carla
ow wat een geweldige taart!
Wat een ONTZETTEND leuk taartje. Mijn dochtertje wordt over twee weken 7...denk dat ik me ook maar eens uit ga sloven! 
Schitterend, wat een werk moet dat geweest zijn, ik blijf naar boven scrollen om nog eens te kijken.
Gefeliciteerd met je meisje en wat een geweldige taart heeft ze van je gekregen!!
Tjee, wauw zeg, die boetseersels. Wat mooi en wat veel!
Super

WOOOOOOOOOOOOOOOOOWWW! Echt super mooi en lief!! Moet nog wat inspiratie voor de verjaardag van mijn dochtertje dus vind je t goed dat ik em opsla? Maar zo boetseren... misschien lukt me dat ook als mijn meisje 7 wordt (ze wordt nu 1 jaar..)
Schitterend!
Wat een cutie, zo lief en leuk en mooie kleuren.
Ik zie hem nu pas maar wat een geweldige taart!! Prachtig!
Echt, prachtig!!!
Echt prachtig!! Heel gedetailleerd, echt knap stukje werk 
WOOOOOOOOOOOOOOOOOWWW! Echt super mooi en lief!! Moet nog wat inspiratie voor de verjaardag van mijn dochtertje dus vind je t goed dat ik em opsla? Maar zo boetseren... misschien lukt me dat ook als mijn meisje 7 wordt (ze wordt nu 1 jaar..)
JA natuurlijk mag dat.

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Boem......met zijn snuitje op de grond!!!!