Onderwerp: Goddelijk lekker!!!
Dat zijn ze, deze speculaas cupcakes met pepernoten meringue botercrème!!!

Eigenlijk niet goed dat ze zo lekker zijn, want ik ben nou niet wat je noemt slank
!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Goddelijk lekker!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dat zijn ze, deze speculaas cupcakes met pepernoten meringue botercrème!!!

Eigenlijk niet goed dat ze zo lekker zijn, want ik ben nou niet wat je noemt slank
!!!
lekker!! receptje?
Ik heb de meringue botercrème van de recepten hier op de site, maar i.p.v. eiwit, eiwitpoeder gebruikt. Daarna pepernoten vermaald en erdoor gemengd. De speculaas cupcakes heb ik gemaakt door 10% van de cupcakemix te vervangen door speculaaskruiden. Alle tips komen hier van het forum, dus bedankt allemaal!!!
klinkt wel jammie, ik weet al wat ik morgen ga doen denk ik.
heb sinterklaas feest op mijn werk zondag en daar zijn alleen pepernoten en snoep dus zat al te denken om cupcakes mee te nemen maar dit is een leuk idee..
blijft het toch in de sint sfeer. maar toch lekker anders.
en die merengue botercreme wou ik toch al keer maken.
thanx leuk idee!
Ik heb de meringue botercrème van de recepten hier op de site, maar i.p.v. eiwit, eiwitpoeder gebruikt. Daarna pepernoten vermaald en erdoor gemengd. De speculaas cupcakes heb ik gemaakt door 10% van de cupcakemix te vervangen door speculaaskruiden. Alle tips komen hier van het forum, dus bedankt allemaal!!!
mag ik vragen welke hoeveelheden je precies hebt gebruikt? ik wil ook een keer meringue botercreme maken met met 2 kleine kinderen hier in huis wil ik geen verse eiwitten gebruiken.
Klinkt lekker en ziet er leuk uit.
@Lena83: ik heb 18 gram eiwitpoeder opgelost in 90 ml water... daarbij 175 gram suiker en 250 gram roomboter! Is echt heerlijk!
Wat een mooie toef!
En het cakeje klinkt heerlijk.. 1 januari maar weer aan het " lijnen" 
Hmm.. speculaas cupcake klinkt erg lekker!! 
Ze zijn ook echt overheerlijk! Ik heb er nu nog 3 over, de rest heb ik weggeven... oke oke, ik heb er totaal 2 op
...
2 maar???????
Dan heb je je kunnen inhouden, haha.
Recept staat genoteerd! En geloof maar dat ik het dan niet bij 2 laat 
Jammie
, klinkt goed!!
Ik ga voor donderdag op school wat maken. De sint komt bij de kids in de klas. Ik denk dat ik ook voor deze cupcakes ga! Heerlijk. Kruiden staan op mijn boodschappenlijst! (pepernoten stonden er al, die kan ik niet weerstaan!)
@Lena83: ik heb 18 gram eiwitpoeder opgelost in 90 ml water... daarbij 175 gram suiker en 250 gram roomboter! Is echt heerlijk!
bedankt! ik ga het van de week proberen 
Yavahn schreef:@Lena83: ik heb 18 gram eiwitpoeder opgelost in 90 ml water... daarbij 175 gram suiker en 250 gram roomboter! Is echt heerlijk!
bedankt! ik ga het van de week proberen
Ik ook
jammie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Goddelijk lekker!!!