1

Onderwerp: Krak!! en toen brak ie doormidden,kon wel huilen!

Echt waar ik weet niet meer hoe ik het had,brak zo mijn skateboard doormidden waar ik zo trots op was :(
Ik had hem mooi beschilderd met doodskop hart etc en hem toch wel 8dg laten drogen.
Ik heb hem een keer verzet en toen was het gebeurd,ik kon hem niet meer goed krijgen en een nieuwe maken was geen optie.
Ik heb het zo opgelost maar het was dus helemaal niet de bedoeling en je snapt daarna ging dus van alles fout en niks lukte meer :nooo
Nou ja diepe zucht en weer aan het volgende projectje beiginnen :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UT4IQFQ6.jpg

2

Re: Krak!! en toen brak ie doormidden,kon wel huilen!

Daantje ik begrijp je frustratie.... :Y , maar je taart ziet er gaaf uit hoor en ik weet zeker dat de klant er niets van gezien heeft en er beretrots op was !!! :Y  :thumb:

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

3

nu ik vind hem prachtig zo hoor,als ik het niet had geweten zou ik gedacht hebben dat het zo hoorde
een hele mooie taart

Taarterijklavertjevier voor taarten en workshops

Oooh wat is dat dan balen hè, als er iets breekt.
Ik heb het een keer gehad met m'n eifeltoren taart, ik nam de foto en door de wind viel het plateau wat achter de taart stond zo boven op m'n eiffeltoren...het hele dorp heeft me horen schreeuwen volgens mij :lol: Gelukkig kon ik hem nog wel plakken, maar het was toch niet het zelfde :s

Maar jouw taartje is zoals gewoonlijk weer GEWELDIG!! :thumb:
En niets tegen de klant zeggen dan merken ze er helemaal niets van ;)

Oh wat erg als dat gebeurd. Maar je hebt het perfect opgelost want het ziet er super uit!

6

Gatsie Daan, wat een ellende!! Ik snap dat je baalde als een stekker. Was zoooo gaaf geweest al die heel was gebleven met die schildering erop. Maar....nog steeds een geweldige taart...goed opgelost! Topper! :thumb:  :thumb:

7

Gaaf! balen zeg maar leuk opgelost

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

8

Wauw! Prachtig!

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

9

oooo, wat balen Daan!!! Erg is dat dan, na al je harde werk! Maar toch issie hartstikke mooi geworden, top gedaan!!

10

Wat erg als dat gebeurt! Zeker als ie helemaal geworden was zoals je het in je hoofd had. Maar toch vind ik je taart helemaal super gaaf! En je ziet gelukkig nog steeds wat van je schilderkunsten op het skateboard  ;)

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

11

Ik vind hem er SUPER  :Y  uitzien hoor  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

12

ik vind hem er top uit zien, balen dat ie brak maar mooi opgelost  :thumb:

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

13

Dank je wel voor jullie lieve reacties :)
De jarige vond hem supergaaf en dat is toch het aller belangrijkste.

14

O wat balen zeg, maar je taart is toch super vet, cool en mooi geworden. Goed opgelost hoor.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

15

oh als ik dit lees ben ik zo bang om aan mijn eindtaart voor mijn pme royal icing te gaan beginnen (maar moet nu toch echt wel wat gaan doen wil het nog goed kunnen drogen :o ) toch is je taart wel heel erg mooi geworden!

Groetjes Marleen

16

Wat balen dat je skateboard brak. Maar je het het super opgelost en er weer een mooie taart van gemaakt! :thumb:

17

O, wat balen zeg, dat-ie brak... maar je hebt het super opgelost. :thumb:  Stoere taart! :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

18

Vind hem super mooi hoor! Kan me je frustratie wel voorstellen, je wilt toch graag maken wat je bedacht hebt! Goed opgelost! En hoe heb je de letters gemaakt, vind ze helemaal top!

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje

19

meisjejongen schreef:

Vind hem super mooi hoor! Kan me je frustratie wel voorstellen, je wilt toch graag maken wat je bedacht hebt! Goed opgelost! En hoe heb je de letters gemaakt, vind ze helemaal top!

Ik heb ze eerst getekend op uitgerolde fondant met tylose daarna uitgesneden en letters gedust.
Laten drogen en dan met icing vast maken!

20

Hij is leuk!!

Groetjes, Daphne

21

Oh jeeeeetje wat balen! Kan me voorstellen dat je erg baalde, na al dat werk. Maar hij is zoooo leuk geworden!!
Echt een gave taart, waar niks te zien is van een 'plan B'
:thumb:  :thumb:  :thumb: