Onderwerp: Nieuw
Heej,
ik ben Renée de taartjesfee. Ik ben 14 jaar en hou van taarten en cupcakes maken. Ik ben nieuw, dus zal ik maar iets vertellen over mij. Ik woon in Brabant. (in Best, dicht bij Eindhoven.) Ik ben op de taartenbeurs in Roermond geweest, maar daar vertel ik later over.
ik heb best wel veel cupcakes versierd, en 3 taarten gemaakt. maar ik had nog geen vormpjes, hulpmiddelen enz. dus ze zijn niet zo heel mooi. maar ja, ik ben nog maar een beginnelingetje.
Over Roermond. Daar was het kei gezellig en leuk. Er was een wedstrijd voor de mooiste bruidstaart, cupcakes en boetseerkunst. Er waren ook workshops, maar die waren al vol. Tip: schrijf je snel in als je weet dat er een beurs komt. Er waren ook demonstraties, ik heb er eentje van Annelies van Tessel gevolgd. dat was heel grappig.
Ik ben heel de dag gebleven want er was ook een Strijd van Taarttitanen. diegene die ik het mooist vond had ook gewonnen. het team Icing Smiles Holland. het thema was Shop Till You Drop.
Ik heb veel mogen leren (en kopen) echt een aanrader voor volgend jaar!!
Ik ben ook vrijwilliger bij Icing Smiles.
Daar maken we taarten voor zieke kinderen. Dus als jullie interesse hebben ga dan naar www.icingsmiles.nl
Ik hoop dat ik nog veel van jullie kan leren.
xxx Renée de taartjesfee