Re: 2e prijs taarttoppers megataartenfestijn "bubbelbad" helemaal blij!!
Wauwie, hij is prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 2e prijs taarttoppers megataartenfestijn "bubbelbad" helemaal blij!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauwie, hij is prachtig!
Wat super gedaan!
Hoe heb je dat bad en de standaard zo strak gekregen?
veel met tylose gewerkt?
Wat zit er aan de binnenkant van het bad?
Oftewel, hoe ben je te werk gegaan?
Woei Bianca, wàt een kunstwerkje!
Al die ieniemienie deails, alles perfect strak afgewerkt - je kunt duidelijk zien dat je heel veel schik hebt gehad aan het maken van dit tafereeltje!
Ik heb een paar maanden terug dit ook als topper voor een bruidstaart gemaakt en was er helemaal happy mee. Maar als ik dan jouw creatie zie.... die is gewoon zó verfijnd - een echte Bianca
Enne, wie Pienemien eenmaal IRL heeft gezien, vergeet haar niet zo snel 
In een woord; Prachtig!!
Érg mooi!! Met hele mooie details!!
Geweldig!
wat was die gaaf! Ik kon en kan er nu nog steeds naar blijven kijken! Echt super mooi gedaan!!
Wauw wat mooi!
Al die details, zelfs Portugese mozaïek tegels op de vloer!
De tegeltjes, haar blik, de bubbels, echt GEWELDIG!
Nogmaals gefeliciteerd Bianca!!!.. het is echt een geweldige topper!! 
ik vind hem supergaaf. De details overal en de tattoo op de arm helemaal cool. De tegelvloer is ook al zo gaaf, alles is weer geweldig gemaakt.
Gefeliciteerd met je prijs.
Proficiat!
Je topper is geweldig leuk en prachtig gemaakt! Erg leuk om 'm te zien in Roermond en nu van alle kanten op de foto's. 
Die vloer is ook 
bedankt lieve dames voor jullie gave reacties!!! Van het schoolplein kwam ik vandaag niet zo snel weg, kreeg ook veel reacties en felicitaties, heel leuk dat mensen zo meeleven!!
(alleen de kinderen vonden dat wat minder
maham gaan we nou...
)
Wat ONTZETTEND GAAF!!!!
Heerlijk al die PRACHTIGE details!!

Prachtige topper! Het is goed dat de Jury een oordeel heeft gegeven, want ik kon niet kiezen tussen jou topper en die van Annelies.
Zulke mooie details, het stringetje, de stropdas de bloemblaadjes etc.
Ik heb m'n ogen uitgekeken op deze topper!
Schitterend!!
Wauw, die is echt prachtig!
Je krijgt volgens mij de smaak te pakken van het meedoen aan wedstrijden 
Gefeliciteerd!!
Ik vind hem Super! Knap gedaan!
Wauw, die is echt prachtig!
Je krijgt volgens mij de smaak te pakken van het meedoen aan wedstrijden
Gefeliciteerd!!
Bedankt!! haha, ja klopt! het leuke is ook dat je jezelf kunt uitdagen om iets nieuws te maken, the sky is the limit!
van de vorige wedstrijd op T&T heb ik veel tips gekregen, en van het juryrapport heb ik ook veel leerpunten voor mezelf eruit kunnen halen, volgende wedstrijd doe ik ook weer mee hoor, al zou je niets winnen je leert er altijd weer een heleboel van 
Proficiat met je prijs.
Het is met recht een topper!
Heel mooi gedaan en met zoveel leuke details! 
Wat een leuke topper, wat een details!
Prachtig is hij.
Super gaaf!
Gefeliciteerd met je prijs Het is een prachtige topper, zo mooi geboetseerd Die snuitjes van je popjes en die kleine details echt petje af

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 2e prijs taarttoppers megataartenfestijn "bubbelbad" helemaal blij!!