1

Onderwerp: perpernoten slagroom en chocolade

zou het smaken als je een taart vult met pepernotenslagroom en dan als tegen hanger zeg maar chocopasta of chocoganache gebruiken?

afsmeren met bc of met bc met choco erdoor?

of zou ik beter kunnen vullen met chocomousse en dan afsmeren met bc met speculaaskruiden erdoor?

(had gister cc met appel gemaakt, daar een toef op van bc met speculaaskruiden erdoor, dit was heerlijk. Maar durf eigenlijk niet appel toe te voegen aan de biscuit met bakken, of zou dat kunnen?)

groetjes cicindy......een enthousiaste beginneling

2

Re: perpernoten slagroom en chocolade

Je zou ook kunnen vullen met een laagje gecaramelliseerde appel ipv dat je de appel met de biscuit meebakt. En dan een laag pepernotenslagroom/BC erdoor. Dan heb je toch die appel-pepernoot combinatie die je op de cupcake zo lekker vond  ;)

Pepernoot en chocolade zal ook best lekker smaken lijkt me. Het leek me een hele vieze combo, tot ik van de week bij buuf JoosjePoosje een paar chocopepernoten te pakken kreeg. Stiekem toch wel erg lekker...  :9

3

ik vind chocopepernoten ook zo lekker......

de pepernotenslagroom mengen met de stukjes appel vind ik een super idee!!!!

ga nu nog even bedenken of het pepernotenslagroom of slagroom met de speculaaskruiden wordt.

4

Hihi ik bedoelde eigenlijk een laagje appels en een apart laagje pepernotenslagroom. Maar alles door elkaar gemengd is vast ook lekker... ;-)

5

apart kan ook idd. Ga nog bedenken wat ik ga doen haha