Re: 'Vet cool!!' volgens mn nichtje, vet @#$% volgens mij....
Heel vet 
Weer begonnen, net even anders!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 'Vet cool!!' volgens mn nichtje, vet @#$% volgens mij....
Heel vet 
Wauw, echt heeeeel knap gedaan! Heb je alles geschilderd? Ook de bakstenen?
Hij is inderdaad vet cool
niet zo streng voor jezelf, ook deze heb je weer prachtig uitgevoerd
, je nicht heeft gelijk. 
erg gaaf!! leuk dat die stenen in de taarten overlopen!
Even een klein note/vraag: waar heb je die floral wires in staan? Het lijkt namelijk of ze zo in de taart staan, en die kunnen in je taart gaan roesten. Altijd in een rietje oid
Of zijn het geen floral wires?
Tenx dames voor al die lieve reacties!
ben weer helemaal opgelucht en de strijd is alweer vergeten, hahaha! Ik denk dat ik voor Sinterklaas nog maar een topsy turvy ga proberen, want ik kan het niet uitstaan dat het niet zo goed lukte....
Wauw, echt heeeeel knap gedaan! Heb je alles geschilderd? Ook de bakstenen?
Jep! Alles is geschilderd! Behalve de kleur in de graffiti letters, dat is gedust, en de binnenkant van het taartje bovenop ook. Het was leuk om te doen, maar wel veel meer werk dan ik had gedacht...
erg gaaf!! leuk dat die stenen in de taarten overlopen!
Even een klein note/vraag: waar heb je die floral wires in staan? Het lijkt namelijk of ze zo in de taart staan, en die kunnen in je taart gaan roesten. Altijd in een rietje oid
Hihi, dat heb je goed gezien Tirza! Ik heb ze er idd zo ingestoken!
Maar dat was omdat ik ze pak-hem-beet 2 minuten voordat de taart 'geslacht' werd erin had gezet, knappe roest die zo snel de boel kan verstieren, toch?
onwijs cool... maar heb je alles geverfd erop?? zoja hoe dan?? gewoon kleurstof met alchol?
groetjes
sorry zie dat de vraag hierboven ook al is gesteld...
Ik heb dust aangelengd met alcohol, maar heb idd ook weleens aangelengde kleurstof gebruikt. Maar dat droogt niet of nauwelijks, dus dat was nu niet zo handig...
Gave taart! Misschien kun je proberen de taart nog heel dun een keer af te smeren en dan de fondant er over 
tipsytaartje schreef:erg gaaf!! leuk dat die stenen in de taarten overlopen!
Hihi, dat heb je goed gezien Tirza! Ik heb ze er idd zo ingestoken!
Maar dat was omdat ik ze pak-hem-beet 2 minuten voordat de taart 'geslacht' werd erin had gezet, knappe roest die zo snel de boel kan verstieren, toch?
neuh dan zal het geen kwaad kunnen 
Aaahhhhh...wat is t'ie leuk!!
Meid, retestrak toch? Zie echt niets van alle ellende. Misschien met een heet mes even langs de botercreme gaan zodat het bovenste laagje een beetje smelt?! (water op bc gaat idd niet goed denk ik
)
En wat zijn die taltalim poppetjes toch leuk om te maken!! Niet voor niets dat boekje laatst aangeschaft
(heb er vandaag weer drie in elkaar geflanst voor komend weekend 
Supergaaf, oftewel vet cool inderdaad 
Aaahhhhh...wat is t'ie leuk!!
Meid, retestrak toch? Zie echt niets van alle ellende. Misschien met een heet mes even langs de botercreme gaan zodat het bovenste laagje een beetje smelt?! (water op bc gaat idd niet goed denk ik
)
En wat zijn die taltalim poppetjes toch leuk om te maken!! Niet voor niets dat boekje laatst aangeschaft
(heb er vandaag weer drie in elkaar geflanst voor komend weekend
Drie?? Wauw, ik ben nu al reuze benieuwd!! 
Tenx ladies!! 
I.d. Vet Cool.. En een Coole tante ben jij dat je dit voor je nichtje doet!

Dat is die zeker, heel gaaf, mooi gemaakt 
Tenx!!!
Gaaf........
Ontzettend gaaf! 
Gave taart!
Vind vooral dat poppetje erg leuk. Ben helemaal weg van die Tal Talim stijl. (Moet nog eens ergens een boekje scoren...)
Fantastisch! Ik zou willen dat ik het kon, zelfs met gevloek
Ik kan op mijn kop gaan staan maar dit komt dan nog niet uit mijn vingers hoor!
Idd, ik krijg dit ook niet uit mijn handen hoor! Wat is dit knap gedaan!!! 
Bedankt dames!!
Enneh, die boekjes zijn erg leuk! Ik heb de groene...
fijn dattie nog even bovenaan kwam; had 'm nog niet gezien, maar had 'm niet graag willen missen
PRACH-TIG weer
zoooo stoer en mooi gemaakt; waar had je 'm mee gevuld? 
Ik ben het met je nichtje eens hoor, echt vet cool!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 'Vet cool!!' volgens mn nichtje, vet @#$% volgens mij....