26

Re: Mijn Mega Taarten Festijn-Taart: Trots als een... tortelduif?

Was die van jou !!!!! Hij was echt super ! Echt een toppertje. Niet gewonnen, maar de juryleden, waren ook heel enthousiast over jouw taart. Het schilderwerk met dikteverschil is mooi en de combinatie met de zilver/witte zijkant met afdruk heel fraai. Kortom, een indrukwekkende prestatie  :thumb:

Groet, Jolanda

27

wauw!!! Wat prachtig

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

28

Wauw, wat een lof. En twee pagina's! Ik ga nog naast mijn afgetrapte Dr. Martens lopen! :D

29

hij is geweldig!  :thumb:

30

Je màg ook echt wel trots op jezelf zijn hoor meid, wat een schitterende taart heb je gemaakt! Hele mooie combinatie van de prachtige schilderingen met die vervaagde kantafdruk. En I love dubbelhoge taarten!

Ik denk zomaar dat ík op ons freubeldagje-to-be nog het meeste ga leren  ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

31

Wat mooi zeg!
Blijf er naar kijken, die zijkanten in combi met de schilderijtjes, prachtig.
Word er stil van  ;)

32

GE-WEL-DIG!!!! Hij is zooo moooi! Heel origineel met dat kant relief, knap gedaan zeg. En wat een leuke schilderwerkjes.... en die topper..... beetje sprakeloos.
:thumb:

33

Heel mooi gedaan!!!!!

:thumb: heel mooi! was het nou een dummie of een echte taart, want ze zijn zoooo hoog!

het schilderwerk fantastisch, en met cacaoboter  :think:  nooit gedacht dat dat kon! ( :o ik heb pas net gister geleerd met dust te schilderen ;)  :lol: )

leuk je even gezien te hebben, en ik hoop dat je je weer helemaal goed voelt nu.

I never met a calorie I didn't like....

35

Heel erg mooi!

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

36

@taartenprinsesje: elke laag is twee dummies van 7,5 cm bovenop elkaar. Ik wilde graag een flink vlak om op te schilderen ;)

En ik vond het ook leuk om jou gezien te hebben! Iedereen die ik gesproken heb was trouwens superaardig. Jullie zijn tof! :)

37

Miss Pebble schreef:

Je màg ook echt wel trots op jezelf zijn hoor meid, wat een schitterende taart heb je gemaakt! Hele mooie combinatie van de prachtige schilderingen met die vervaagde kantafdruk. En I love dubbelhoge taarten!

Ik denk zomaar dat ík op ons freubeldagje-to-be nog het meeste ga leren  ;)

Haha, dat denk ik niet hoor. Het zijn maar twee trucjes, ik denk dat jij wel wat meer 'trucjes' kent ;)  Maar ik laat ze graag aan je zien!

38

Hallootjes jadzia,
Ik dacht even spieken hoe het eindresultaat geworden is, maar hij mag er wezen joh! Wat een leuke schilderingen terecht trots!

hij is prachtig, jeetje, wat een werk heb je er van gemaakt  :thumb:

cake my day

40

:) Bedankt voor alle complimenten, dames. Na Sinterklaas ga ik hem eens restaureren, en dan maak ik meteen mooiere foto's. Die zal ik hier dan meteen bij zetten.