Onderwerp: [Feedback] Alweer.....

Deze taart heb ik samen met de moeder voor de jarige job gemaakt
Door gebrek aan tijd is het naar mijn mening iets te karig.
Hoewel de moeder en de jarige job het super vonden.
Gevuld met bc en aardbeienvlaaivulling.

Helaas zijn de foto's ook niet van die beste kwaliteit zie ik.
Dus sorrie daarvoor

Veel plezier met kijken.

Groetjes Inky

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-V77VVDXX.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NRMGJVUO.jpg

2

Re: [Feedback] Alweer.....

hij is toch leuk? misschien dat je een volgende keer de zijkant iets strakker/rechter kan maken die zwartwitte stukken. want dat je strak kan werken kunnen we wel zien aan het hele strakke rode!
en misschien nog steentjes/grasjes oid langs de weg omdat je het zelf wat kaal vind.
maar hij blijft leuk zo!!

had je mallen voor de auto's? welke mallen dan?

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

3

rorico schreef:

hij is toch leuk? misschien dat je een volgende keer de zijkant iets strakker/rechter kan maken die zwartwitte stukken. want dat je strak kan werken kunnen we wel zien aan het hele strakke rode!
en misschien nog steentjes/grasjes oid langs de weg omdat je het zelf wat kaal vind.

Sluit ik me helemaal bij aan.  Maar hij is wel mooi eenvoudig!
Knap hoor dat je dat rode zo strak krijgt :thumb:

Als het mislukt, probeer je nog een keer, nog eens, steeds maar weer....
En in de tussentijd heeft niemand meer avondeten nodig:)

rorico schreef:

Nou die rand is alleen op dat punt ongelijk omdat het niet goed uitkwam en ik zo dom was om juist die kant te fotograveren. :/
En die autootjes zijn van gipsmalletjes die mijn zoontje een keer voor zijn verjaardag heeft gekregen alleen hadden we die nog niet gebruikt.

En idd. de volgende keer zou ik ook meer groen langs de weg doen etc. maar daar hadden we gewoon geen tijd meer voor omdat het etenstijd was en ik weer naar huis moest om mijn eigen kindjes van eten te voorzien.....

En mijn buurvrouw is niet een van de geduldigste ahahahahaha.

5 Laatst bewerkt door Inky@Homebakery (28-11-2011 00:47)

elskebet schreef:
rorico schreef:

Sluit ik me helemaal bij aan.  Maar hij is wel mooi eenvoudig!
Knap hoor dat je dat rode zo strak krijgt :thumb:

Bedankt voor jullie leuke feedback....Daar hebben we weer wat aan  :)

Dat heb ik voor elkaar gekregen door middel van een tip dat ik kreeg via youtube.
Ik heb bij de marskramer een stuk doorzichtig tafelzeil gekocht van een meter en daar rol ik de fondant in tot de juiste afmeting.
en dan leg ik een rand tegen de taart en laat de fondant van het zeil "afrollen".
Werkt echt fantasties. Weet niet van wie die tip was maar toch mocht het iemand van dit forum zijn : mijn dank is groot.

Groetjes Inky

6

Mooi gedaan.
Slim idd die mallen.
Je hebt de hoeken van de taart nu wat ronder gemaakt.
Misschien kun je deze de volgende keer wat puntiger maker.
Maar nogmaals, mooi gedaan!

Have a Nice day!

Machanda schreef:

Mooi gedaan.
Slim idd die mallen.
Je hebt de hoeken van de taart nu wat ronder gemaakt.
Misschien kun je deze de volgende keer wat puntiger maker.
Maar nogmaals, mooi gedaan!

Umm dat was wel de bedoeling dat het puntig zou worden. Het was de tweede keer dat ik een vierkante taart bekleedde en heb daar wel een beetje moeite mee haahahahaha.

Dus ja het zou mooi zijn puntigere hoeken ahahahahahaa.

Groetjes Inky