Onderwerp: 'Vet cool!!' volgens mn nichtje, vet @#$% volgens mij....
Mn nichtje (of eigenlijk nicht, ze is veel langer dan ik
) is alweer 13 jaar geworden, en waar ik vorig jaar nog weg kwam met een taart met poesjes erop, moest het nu iets zijn met graffiti, of Ipod, of Apple, of.... Uhm, tuuurlijk! Graffiti! Tuuuuurlijk.....
Maar gelukkig kwam 1 dag van tevoren toch nog wat inspiratie, waardoor het weer dik nachtwerk werd natuurlijk....
Story of my life! Dit issum, volgens mijn nichtje issie 'vet cool!!'

Alleen vond ik hem vet @#$%....
Mensen mensen, wat heb ik lopen vechten! Ik heb onlangs een SUPER GAVE workshop bij Suikertaartjes-Suuz gedaan, de wavy topsy! Echt, het was te gek Suuz!
Dus ik dacht, is misschien wel leuk om dan een topsy te maken... Maar ik had geen boter in huis, dus het moest dan wel met biscuit. Ik mag het mezelf graag moeilijk maken, dus zo gezegd, zo gedaan... En ik moet zeggen, een biscuit, gevuld en wel, in vorm houden is toch wel lastiger dan een ongevulde cake. Zeker als je geen super-Suuz bij de hand hebt...
Dus heel secuur afgesmeerd, en extra lang gekoeld voor het bekleden. Maar toen ging het mis... De botercreme was opgedroogd, dus m'n fondant (Satin Ice, joepie! super spul!) bleef natuurlijk niet plakken aan de taart, en aangezien de taart taps loopt, is dat echt niet lachen... Hoe kan ik dat nou het beste oplossen? Wat ben ik vergeten? Iemand tips? Graag!! De 2e heb ik met vochtige handen een beetje nat gemaakt, maar dat werkte ook nog niet echt denderend vond ik... Nou ja, nadat ie helemaal in de verf zat, zag ie er wel weer redelijk uit, maar TJONGE JONGE wat was ik aan het balen!!
O ja, met een Tal Talim popje dit keer, was erg leuk om te doen!! En mijn (stief)dochter van 8 jaar heeft gezellig samen met me meegefreubeld, haar super schattige popje staat hier! http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=175618 
Ik kan op mijn kop gaan staan maar dit komt dan nog niet uit mijn vingers hoor!